توضیحات دوره های آمادگی آزمون ورود به حرفه

مشاوره ورود به حرفه  برنامه دوره های آنلاین و حضوری  پکیج فیلم و جزوات آموزشی

با شرکت در کلاس های آنلاین آمادگی  ورود به حرفه ، با به روز نگه داشتن پایه مهندسی خود، خودتان را برای هر تاریخ آزمونی آماده نگه دارید

با قابلیت:

  • پرداخت قسطی 
  • استفاده نامحدود به همراه دریافت آخرین آپدیت از محتویات آموزشی در هر زمان برای هر تاریخ آزمون!

عمران و معماری آنلاین در تخصص ماست

با سلام خدمت شما مهندسین عزیزی که قصد شرکت در آزمون ورود به حرفه  را دارید.

همواره این کیفیت برتر آموزشی است که در کنار آنلاین بودن و خارج از محدودیت زمان و مکان برخورداری از کلاس های آموزشی دلیل اصلی استقبال  شرکت کنندگان در دوره های موسسه 808 بوده است. اما این بار با تکیه بر تجربیات گذشته و برگزاری دوره های گوناگون در زمینه آزمون ورود به حرفه در هر سه رشته محاسبات-نظارت و اجرا قصد داریم در کنار پکیج های آموزشی تالیفی شامل فیلم و ایبوک  و آزمون های تالیفی ، دوره هایی را در خدمت شما عزیزان باشیم که صرفا به حل تست در آن بپردازیم. هدف اصلی برگزاری این دوره ها تسلط و بالابردن سرعت در حل مسایل می باشد که برای مهندسینی که در دوره های عمومی شرکت نموده اند اکیدا شرکت در این دوره ها توصیه می شود.

چند توضیح مهم:

  • دوره های این ترم  برای آزمون ورود به حرفه بصورت تماما  آنلاین بوده که برای مهندسین عمران شامل دوره های محاسبات-نظارت-اجرا و برای مهندسین معماری نیز شامل دوره های طراحی و نظارت می باشد.
  • با توجه به مطرح شدن مباحث آزمون از مباحث ( طراحی سازه های فولادی-بتنی-بارگذاری و آیین نامه 2800-بحث مباحث 8-11)، لزوم تاکید بر هر چه مفهومی تر ارایه شدن این دروس را همراه با تشریح آیین نامه بیش از پیش بیان می دارد و این رسالت برای موسسه 808 برای برگزاری این دوره با کیفیت بالا و برگزاری 2 دوره آزمون تالیفی و مشاوره به طورتخصصی با اساتید خود دوره حائز اهمیت می باشد.
  • از مزیت های ممتاز این دوره برای شرکت کنندگان دوره فراهم شده، تشکیل گروه های تلگرامی در هر یک از دوره های محاسبات-نظارت و اجرا بوده که مهندسین در کنار دوره ها می توانند در کنار مهندسین دوره سوالات خود را مطرح نمایند
  • بنا به درخواست داوطلبان دوره های قبل ، سعی بر این شده است که شروع دوره ها چندین ماه قبل از امتحان اصلی قرار داده شود تا پس از اتمام دوره نیز، داوطلبان با اساتید خود دوره بتوانند مسایل و مشکلات خود را در میان گذاشته تا عملا داوطلبان نکته مبهمی در دوره ها را نداشته باشند.
  • مهندسین عزیزی که در دوره آنلاین شرکت دارند ، میتوانند پس از اتمام دوره از مزایای استفاده از جزوات و DVD های خود دوره استفاده نمایند.
  • علاوه بر منابع فوق، افراد شرکت کننده در دوره می توانند از EBOOK ها و جزوات مکمل دوره ها نیز استفاده نمایند.
  • علاوه بر این، موسسه 808 در نظر دارد یک محیطی در فضای مجازی( سایت 808) فراهم آورد که در زمان های مشخص، مهندسین بتوانند سوالات و مشکلات خود را با اساتید دوره مطرح ساخته تا مسایل دوستان هر چه زودتر مرتفع گردد.بدین منظور بعد ثبت نام شرکت کننده ها در گروه تلگرامی که برای این منظور درست میشود میتوانند شرکت داشته باشند تا در آنجا سوالات و رفع اشکالات خود را از مدرسین دوره های این ترم موسسه 808 بپرسند.
  •  تمامی مباحث آموزش داده شده در دوره های آموزش آنلاین یا داخل پکیج فیلم آموزشی آمادگی آزمون های مختلف عمرانی تماما تالیف موسسه 808 از روی جزوات 100% تالیفی اساتيد این موسسه میباشد.

با توجه به اینکه یکی از افتخارات موسسه 808 این است که  شرکت کنندگان دوره ها ، همواره پهنه وسیع کشور را به خود اختصاص داده اند ، برگزاری دوره های آنلاین تخصصی، این کمک را به همه مهندسین می کند تا در دورترین نقاط کشور هم باشند، بتوانند از کیفیت عالی آموزش برخوردار شوند.

امید است با نگاه جدید در امر آموزش که موسسه 808 در پیش گرفته است، پهنه گسترده مخاطبین ما، با بروزترین و جدیدترین مطالب آموزشی آشنا شده و این پهنه روز بروز گسترده تر شود.

با ما همراه باشد.

با آرزوی موفقیت روز افزون شما عزیزان

ورود به صفحه اصلی وبسایت تخصصی مراجع کمک آموزشی آمادگی آزمون ورود به حرفه

www.ENG808.com