پروفایل شرکتی خود را رایگان در 808 بسازید! راهنمای ساخت اکانت سازمانی برای شرکت های صنعت ساختمان بر روی پلتفرم وبسایت 808

پروفایل شرکتی خود را رایگان در 808 بسازید!  راهنمای ساخت اکانت سازمانی برای شرکت های صنعت ساختمان بر روی پلتفرم وبسایت 808

شبکه تجاری شما از اینجا شروع می شود

با ارائه خدمات تماما رایگان:

  • انتشار انواع خدمات مهندسی (طرح ، مشاوره ، اجرا ، فروش مصالح  ساختمانی ، ماشین آلات و مسکن و ...) 
  • انتشار آگهی های استخدام و انجام پروژه به صورت دورکاری
  • استفاده از آموزش های درون سازمانی با تخفیف
  • ارتباط مستقیم بازدید کنندگان صفحه با شرکت ها به صورت نامحدود
  • برخورداری از 50% تخفیف در استفاده از خدمات تبلیغاتی وبسایت (اطلاعات بیشتر)
  • برخورداری از 20% تخفیف در تهیه نرم افزار های اورجینال بین المللی (اطلاعات بیشتر)

چرا 808؟

  • بیش از 30 هزار عضو مهندس عمران و معمار که روزانه از سایت دیدن می کنند

  • فضای بزرگ و جامعی از متخصصین مختلف در حوزه صنعت ساختمان

  • امکان دسترسی نامحدود به اطلاعات تماس و راه های ارتباطی شرکت‌ها به صورت رایگان

از کجا شروع کنیم؟

* اگر به عنوان یک شهروند نیازمندی خاصی در حوزه صنعت ساختمان دارید، با ایجاد حساب کاربری، نیاز خودتون را  در سایت ثبت کنید و منتظر باشید تا متخصصین باهاتون تماس بگیرند.

همچنین همه کاربران  و بازدید کنندگان سایت میتوانند بدون نیاز به عضویت در سایت نیازمندی های مرتبط با صنعت ساختمان خود را از این صفحه منتشر بفرمایند.

مشاهده صفحه نیازمندی ها

* و اگر کسب و کار حرفه ای دارید و خدماتی را در حوزه صنعت ساختمان ارائه می دهید ، در سایت 808، حساب شرکتی ایجاد کنید و خدماتتان را در پروفایلتان معرفی کنید. اینجوری سایت در بخش های مرتبط محتوایی سایت خدمات مرتبط شما را در نامحدود  در معرض دید بازدید کنندگان سایت قرار میدهد. ما شما رو به هم وصل می کنیم.

برای شروع: لازم است ابتدا شرکت ها در وبسایت 808  حساب شرکتی خود را ایجاد بفرمایند و از بخش درج خدمات ، اقدام به انتشار رایگان خدمات خود در صفحه شرکتی خود نمایند:

ساخت اکانت شرکتی

توضیح: برای ساخت اکانت شرکتی ابتدا لازم است به صورت حقیقی عضو سایت باشید که عضویت تماما رایگان میباشد.

 

کلیه شرکت ها میتوانند به مدت 3 ماه ابتدایی از کلیه خدمات بخش اکانت شرکتی سایت به رایگان استفاده بفرمایند:

اطلاعات بیشتر از نحوه VIP کردن اکانت شرکتی

مطالب مرتبط: 

شما هم میتوانید در 808 برای شرکت خود پروفایل بسازید

برخی از مزایا:

  • درج رایگان خدمات شرکتی
  • درج رایگان آگهی  استخدام
  • و استفاده از تخفیفات آموزش های سازمانی

مشاهده کلیه شرکت های عضو شده در 808 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
پارکینگ مجتمع تجاری
سلام وقت بخیر در مجتمع تجاری طبقه پارکینگ جزو زیربنای مجتمع محسوب میشود ممنون میشوم اگر اطلاعات دقیقی دارین راهنمائی بفرمائید با تشکر از مدیریت سایت
عکس کاربر
79پاسخ
مهندسی بیکارم، چه کنم؟
سلام وقت بخیر خدمت مهندسین و اساتید گرامی بنده 30 سالم هستش ، فارغ التحصیل عمران اجرایی از دانشکده ثامن الحجج مشهد . متاسفانه بنا به شرایط و کم کاری که داشتم تابحال نتونستم بصورت حرفه ای وارد بازار کار بشم، یک مدت هم از کار فاصله گرفتم و کار دیگه ای انجام میدادم. متاسفانه سابقه ی کاری زیادی هم ندارم ، مجموعا یکسال سابقه ی کار دارم که حدود 4 ماهش مربوط به یک شرکت بتن بوده که نمونه میگرفتم فقط و 8 ماهم سرپرست کارگاه و اجرا بودم که اونم مربوط به شرکت بتن و کارهای ترمیمی بوده . بعد از اون دیگه فعالیتی نداشتم . نرم افزاری به شدت ضعیفم ، و بدلیل فاصله ای که مدتی گرفتم خیلی از مباحث و فرمولا و من الحیث المجموع کلا باعث شده صفر صفر باشم و اعتماد به نفس ورود به بازار کار ازم گرفته بشه . حتی چندین جا هم برای مصاحبه رفتم ولی متاسفانه اکثرا بدلیل سابقه کم و .. قبول نمیکنن یا میگن باید رایگان بیای وایسی که برام مقدور نیست . خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم و با این شرایط از کجا شروع کنم تا خودمو برسونم و کم کاری و خلاء که هست رو جبران کنم.
عکس کاربر
1پاسخ
تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی
با سلام تفاوت دفتر مهندسی و شرکت مهندسی در امور اجرایی و حقوقی ،بخصوص در بحث اجرا در چیست؟ و آیا ممکن است دفتر را زیرمجموعه‌ی شرکت به حساب اورد یا خیر
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .