سرفصل کاتالوگ و آنونس دوره های ترم پاییز و زمستان آموزشگاه 808

سرفصل کاتالوگ و آنونس دوره های ترم پاییز و زمستان آموزشگاه 808

مطالعه آنلاین سرفصل دوره های عمرانی این ترم

دانلود سرفصل دوره های عمرانی ترم پاییز و زمستان 93

دانلود فایل صوتی آنونس دوره های آموزشگاهی ترم پاییز و زمستان 93

دانلود ویدئوکست راهنمای سایت به حجم 12 مگا بایت

 

لینک ثبت نام کامل دوره های عمرانی

 

 

http://saze808.com/taghvim-s.jpg

به اطلاع ثبت نام کنندگان دوره های آموزش حضوری ترم پاییز و زمستان آموزشگاه 808 میرسانیم جهت ایجاد سهولت دانشجویانی که از شهرستان برای آموزش به تهران تشریف می آورند تغییراتی در تقویم دوره های این ترم ایجاد شد این تغییرات شامل موارد زیر میباشد:

  • زمان برگزاری دوره های آموزش حضوری دوره های Matlab و Opensees از روز های میان هفته دوشنبه و سه شنبه به جمعه جابجا گردید و متعابا زمان برگزاری کلاس های CSIBridge و انجام گام به گام پروژه های فلزی بتنی از جمعه به دوشنبه و سه شنبه منتقل گردید.
  • تاریخ شروع برگزاری کلیه کلاس های حضوری به جز کلاس های با کد D4 , D5 از 8 آذر میباشد.
  • شروع برگزاری کلیه کلاس های آنلاین از هفته دوم آذر یعنی از 8 آذر میباشد.

 

 و اما یه خبر خوب برای 808 ای ها!

پس از برگزاری چند ترم موفق آموزش های آنلاین و حضوری طی سالیان اخیر به این نتیجه رسیدیم که 808 با کمک مخاطبان فعلی خود میتواند خود آموزشگاهی مستقل داشته باشد و به مرکزی تخصصی تحت عنوان قطب آموزش های تخصصی سازه و زلزله تبدیل گردد. آموزشگاهی که بستر آن از وب شکل گرفته و در کنار آنکه اصالت آنلاین بودن خود را حفظ میکند برای ارائه دوره هایی که به ناچار برای ارائه با کیفیت تر آنها  لازم به برگزاری حضوری دوره هاست بتوانیم با تقسیم سرفصل یا برگزاری اختصاصی دوره های آنلاین و حضوری به طور مجزا شرایطی فراهم کنیم تا علاوه بر افرادی که تمایل به شرکت حضوری در دوره ها دارند همه مهندسان فارسی زبان از اقصی نقاط دنیا  به طور آنلاین بتوانند از این دوره ها بهره ببرند. منتها در چیدمان سرفصل ها طبیعتا به این موضوع دقت شده است که برخی از دوره ها را به دلایلی نمیتوان آنلاین برگزار کرد بنابراین سعی نمودیم اولا این دوره ها را در انتهای هفته جهت اینکه شهرستانی های عزیز هم امکان حضور داشته باشند برگزار کنیم که هماهنگی اقامت پانسیون هم برای این دسته از دوستان توسط خود موسسه 808 انجام خواهد گرفت.

بنابراین مفتخریم به اطلاع دوستان و همراهان خودمان در وبسایت 808 برسانیم  پنجشنبه محل جدید دفتر 808 با یکپارچه شدن محل دفتر کاری و محل برگزاری کلاس های آموزشگاهی به صورت مستقل در تهران ، ابتدای گیشا ، سر فروزانفر ، پلاک 1، واحد 7  افتتاح خواهد شد که برنامه های روز افتتاحیه خدمت همه دوستان در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88272694-021یا با شماره همراه 09192701412 تماس حاصل فرمایید

 

 

افتتاحیه آموزشگاه عمران و معماری 808

کد دورهنام دورهاستاد دورهمدت دورهزمان برگزاریشهریه (تومان)توضیحات
D0تشریح ویرایش چهارم استاندارد زلزله 2800 (تفسیر کاربردی نرم افزاری)6 ساعت (حضوری)- پرداخت کل شهریهپنجشنبه 93/8/29 - ساعت (9 الی 16)50,000

در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

صفحه اصلی دانشنامه