ورکشاپ رایگان Civil808-شماره 1: کاربرد ArcGIS در مهندسی عمران

ورکشاپ رایگان کاربرد ArcGIS در مهندسی عمران

ورکشاپ های آموزشی رایگان هفتگی

خدمتی دیگر از موسسه آموزشی - مهندسی 808

موسسه آموزشی - مهندسی 808 همواره کوشیده است تا با خدمات و نوآوری های خود در عرصه آموزش تخصصی مهندسی عمران ؛ راه را برای دانشجویان و مهندسین جوان در سرتاسر کشور هموار سازد. ورکشاپ های آموزشی رایگان هفتگی ؛ خدمتی دیگر از 808 در راستای همین اهداف یاد شده می باشد.

باید به اطلاع کلیه دانشجویان و مهندسین محترم برسانیم زین پس در پایان هر هفته در روزهای پنجشنبه ؛ ورکشاپ رایگانی در محل آموزشگاه 808 در فیلدها و گرایش های گوناگون رشته مهندسی عمران و معماری برگزار خواهد شد. لذا کلیه دانشجویان و مهندسین علاقه مند میتوانند هر هفته بطور رایگان و مستمر از این ورکشاپ ها به دو صورت آنلاین و حضوری بهره مند شوند.

بنابراین موسسه 808 با اولین ورکشاپ آموزشی رایگان خود در روز پنجشنبه هفته جاری مورخ 18 دیماه 93 در خدمت دانشجویان و مهندسین محترم می باشد.

 

 

ورکشاپ رایگان شماره یک

کاربرد ArcGIS در مهندسی عمران

با همکاری انجمن تخصصی ArcGIS

ویژه دانشجویان و مهندسین گرایش های آب ؛ راه و ترابری ؛ نقشه برداری و محیط زیست

اولین ورکشاپ رایگان از سری ورکشاپ های هفتگی موسسه 808 اختصاص به کاربرد ArcGIS در مهندسی عمران دارد. این ورکشاپ با همکاری انجمن تخصصی ArcGIS در روز پنجشنبه مورخه 18 دیماه 93 در محل دائمی آموزشگاه 808 برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این ورکشاپ و دیگر ورکشاپ های هفتگی 808 ؛ می توانند از مطالب آن به دو صورت آنلاین و حضوری بهره مند شوند.

علاقه مندان جهت حضور در این ورکشاپ و استفاده از اطلاعات مربوطه میتوانند با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل ما(edu@Civil808.com) اعلام آمادگی خود را حهت شرکت حضوری در این ورکشاپ اعلام دارند.

 

علاقه مندان به شرکت آنلاین در این وبینار میتوانند از طریق لینک زیر در این وبینار ثبت نام بفرمایید:

لینک ورود به وبینار رایگان این ورکشاپ

 

توضیحات وبینار:

قابل ذکر است با کلیک روی لینک فوق وارد صفحه ثبت نام  خواهید شد که نام ، نام خانوادگی و ایمیل خود را وارد خواهید کرد بلافاصله پس از ثبت نام ایمیلی حاوی لینک نهایی ورود به کلاس خدمت شما ارسال میگردد که با کلیک بر روی لینک درون آن ایمیل میتوانید مستقیم  وارد کلاس شوید. جهت سهولت در ورود به کلاس های آنلاین امشب فیلم راهنمایی آماده کردیم که از طریق این لینک میتوانید مشاهده بفرمایید
 

فیلم راهنمای ورود به کلاس های آنلاین 808

808 ؛ مرجع وبینارهای مهندسی عمران در کشور

 

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
1پاسخ
برای موضوع پایان نامه گرایش سازه می توان از GIS کمک گرفت؟
من دانشجوی ارشد سازه هستم دنبال یه موضوع واسه پایان نامه در رابطه با GIS می گردم . میتونید کمکم کنید؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .