رادیو 808: شماره 42- مصاحبه با دکتر ساسان محاسب (بهسازی لرزه ای با نانو بتن)

  • مقاوم سازی هتل آزادی تهران
  • بهسازی لرزه ای سازه ها با کمک فن آوری نانو بتن
رادیو 808: شماره 42- مصاحبه با دکتر ساسان محاسب (بهسازی لرزه ای با نانو بتن)

 پس از چند شماره که بیشتر به مقوله کلی مهندسی عمران پرداختیم تو این شماره قصد داریم یک مقدار بیشتر وارد یکی از تخصص های مهندسی عمران بشویم. طبق آمار تجربی برداشت شده از کاربران 808 بیشتر کاربران سایت جزو مهندسان محاسب میباشند و بنابراین این شماره از رادیو 808 را اختصاص دادیم به بررسی تخصصی تر موضوع محاسبات و بهسازی لرزه ای انواع سازه ها تا علاقه مندان به سازه و زلزله بتوانند از مباحث تخصصی پیرامون نکات کلیدی مطرح شده در  محاسبه و بهسازی لرزه ای انواع سازه ها بیشتر اطلاعات کسب کنند.

برای این منظور به سراغ یکی از محاسبان سرشناس  و بین المللی کشورمان که دارای فعالیت های حرفه ای در کشورهای اروپایی از جمله کشور سوئیس هستند رفتیم که کار محاسبات را به طور حرفه ای انجام میدهند و در هفته گذشته برای سخنرانی در یک کارگاه آموزشی یک هفته ای ایران حضور داشتند. بنابراین ما فرصت را غنیمت شمردیم تا بتوانیم تجربه های حرفه ای ایشان را در زمینه محاسبات  و بهسازی لرزه ای را به شما انتقال دهیم.

میهمان این شماره از رادیو 808 جناب دکتر ساسان محاسب هستند که از جمله سوابق درخشان عمرانی ایشان در کشورمان انجام محاسبات مربوط به مقاوم سازی هتل آزادی تهران میباشد.

آشنایی با رزومه دکتر ساسان محاسب

 

مشاهده آلبوم تصاویر تهیه شده از این مصاحبه در صفحه اختصاصی رادیو 808 در فیسبوک

مشاهده و دانلود آلبوم کامل تصاویر مصاحبه تهیه شده در اکانت 808 در دراپ باکس

مشاهده و دانلود  ویدئوی کل مصاحبه تهیه شده در اکانت 808 در دراپ باکس

در این شماره در ارتباط با شیوه های به کار رفته در مقاوم سازی هتل آزادی تهران از ایشان سوالاتی پرسیدیم. همچنین در ارتباط با شیوه نوین بهسازی لرزه ای سازه ها با استفاده از نانو بتن که موضوع کارگاه آموزشی اخیر جناب دکتر محاسب در دانشکده فنی دانشگاه تهران بوده است و نیز کتب جدید چاپ شده توسط جناب دکتر محاسب با نام "اجزای محدود مرزی تقسیم شده" که قبلا از طرف جناب دکتر محاسب یک فصل از آن جهت استفاده رایگان کاربران سایت در وبسایت قرار گرفت برای شما توضیحاتی دریافت کردیم که شنیدن آن می تواند برای مهندسین محاسب و کارشناسان ارشد سازه و زلزله کشورمان بسیار حائز توجه باشد.

دانلود فایل کامل مصاحبه ویدئویی

دانلود فایل صوتی مصاحبه


کتاب روش اجزای محدود مرزی تقسیم شده اهدا شده توسط دکتر محاسب به گروه آموزشی 808

توضیحات جناب دکتر ساسان محاسب در ارتباط با رعایت قانون کپی رایت در ترجمه کتب تخصصی

دانلود و مشاهده تصاویر و ویدئو اهدای کتاب توسط جناب دکتر محاسب به گروه آموزشی 808

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کیلیک کنید.


مطالب مرتبط:

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
140پاسخ
خمش تیر بلند در عرض
سلام . میخواستم فرمول و علت خم نشدن تیر بلند از عرض رو بپرسم. مثال: چرا خطکش نازک معمولی از عرض نازکش سریع با فشار بسیار کمی خم میشه ولی در عرض بیشترش اصلا خم نمیشه
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
0پاسخ
مشاوره در زمینه ساختن ماکت و سازه مذهبی
سلام.می خوایم برای ایام فاطمیه یه موکب تقریباً بزرگ درست کنیم و در کنارش یه سری از مکان ها و حادثه ها رو با کمترین هزینه و طبیعی بودن به تصویر بکشیم.کسی می تونه مشاوره بده در این زمینه ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    فایل صوتی موجود نیست هر دو ویدیو هستند

    عکس‌های harryv72
    harryv72

    سلام
    مرسی از اینکه اطلاع دادید هم اینک لینک اصلاح شده است

    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin