دانلود ششمین ورکشاپ تخصصی، موضوع تکنولوژی بتن- دکتر تدین (ICI) -سه شنبه 28 شهریور

دانلود ششمین ورکشاپ تخصصی، موضوع تکنولوژی بتن- دکتر تدین (ICI) -سه شنبه 28 شهریور

دوره های آموزشگاه مجازی 808 در ترم تابستان91:

دانلود فیلم

دانلود جزوه

 

 

به اطلاع دانشجویان آموزشگاه مجازی 808 رسانده میشود که در این هفته در تاریخ سه شنبه 28 شهریور ساعت 22-23 ورکشاپی در آموزشگاه مجازی با موضوع تکنولوژی بتن توسط استاد گرامی جناب دکتر تدین برگزار خواهد شد.

 

توجه:

  • برای شرکت در این ورکشاپ آموزشی و استفاده از امکان سوال و جواب آنلاین با جناب دکتر تدین ریاست انجمن بتن ایران میبایست از 30 دقیقه زودتر از شروع کلاس  آنلاین شوید تا ضمن تست امکانات صوتی سیستم خود از امکان حضور به موقع در کلاس برخوردار شوید.
  • ظرفیت کلاس 25 نفر است بنابراین اولویت با افرادیست که در از زمان باز شدن زمان ورود به کلاس جهت ایجاد نظم بیشتر به کلاس زودتر تشریف بیارند.
  • این کلاس به صورت صوتی و ویدئویی برگزار می شود بنابراین دانشجویان محترم میبایست از طریق ADSL با سرعت حداقل 128 کیلو بایت بر ثانیه به اینترنت متصل باشند تا بتوانند حین کلاس صدا و تصویر را بدون قطع و وصل دریافت کنند.

تصویر ورکشاپ:

 


رادیو808-شماره30-مصاحبه با دکتر محسن تدین با موضوع کنفرانس روز بتن انجمن بتن ایران

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
ضریب پواسون بتن
سلام نمونه های بلوک بتنی تحت خمش و فشار دارم که نیاز دارم ضریب پواسونشونو بدست بیارم. میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
عکس کاربر
1پاسخ
در زمان قالب برداری بخش 9-121-10 از مبحث نهم مقررات ملی منظور از پایه های اطمینان چیست؟
مثال عرض کنم ،برای اجرای سقف تیرچه بلوک بعضی شناژها و تای بیم ها بایستی قالب زیرین بسته شود و زیر قالب شمع گذاری می گردد....ایا این شمع همان پایه اطمینان است...جدولی که در مبحث نهم برای قالب برداری داده شده میگه قالب زیرین تیر 7 شبانه روز و پایه های اطمینان 10 شبانه روز....این تناقض نیست؟
عکس کاربر
2پاسخ
چرا بتن را تا زیر بیس پلیت بالا نمی آورند و از گروت استفاده می کنند؟
چرا بتن را تا زیر بیس پلیت بالا نمی آورند و از گروت استفاده می کنند و همچنین برای تجهیزات چرا باید به جای بتن روی گروت بنشینند ؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .