یادداشت 48: روش های نوین و بلند مدت معرفی توانایی های عمرانی شما(مزایای تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی)

حتما با واژه پرسنال برندیگ و مزایای برند شدن شخصیت ها آشنایی دارید. در دنیای رقابتی امروز افرادی برنده اند که بتوانند هرچه بیشتر توانایی های خودشان را به رقبایشان بشناسانند. وجه تمایز افرا  و شرکت هایی که هرکدام یک نوع خدمات را ارائه میدهند تبلیغ بیشتر و اطلاع رسانی مستمر توانایی های خود به مشتریانشان است.

امروزه در دنیای جدید بهترین شیوه برای تبلیغات ، تبلیغ به صورت مستمر و بلند مدت فارغ از محدودیت زمان و مکان است و دیگردر دنیای مدرن امروزی تبلیغ در وب از طریق الصاق بنر به آخرین روش تبلیغات تبدیل شده استو

برای مثال فرض کنید در گذشته شما برای نمایش توانمندی های خودتان سعی در شناساندن توانایی هایتان از طریق درج مقاله با نام خودتان در نشریات روزنامه یا ماهنامه های عمرانی کشور داشته اید آیا اطلاع دارید که از متن شما تاکنون چه تعداد خواننده داشته است؟ چه تعداد در چه شهر هایی این مقاله را مطالعه کرده اند و اگر مطالعه داشتند بازخورد این مقاله به صورت دریافت کامنت و نظرات خوانندگان به چه نحو بوده؟ و ... جدا از این مساله مقاله شما محدود به زمان و مکان بوده است چراکه جهت مطالعه آن تنها تعداد افراد خریدار آن نشریه  و در بازه زمانی محدود در مکانی محدود توانسته اند از خدمات شما مطلع شوند. در حالیکه وب به شما قابلیت جستجو و رسیدن به مقاله مدنظر حتی بعد از سال ها گذشت از زمان انتشار مقاله را میدهد.

یکی از روش های برند شدن برای افراد خصوصا برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان همکاری این شرکت ها با تولید محتوای موثر در فضای مجازیست. چراکه تجربه نشان داده با این روش شرکت میتواند قابلیت ها و نقطه تمایز خود از رقبایش را به بهترین شیوه به مخاطبان خود نشان دهد.
808 مبدع روش های نوین اطلاع رسانی در وب میتواند توانایی های شخصی و شرکت های صنعتی شما را به بهترین شکل به مخاطبان خاص خود بازگو کند:

  • برای این منظور اگر شما مهندسی هستید که به حرفه طراحی محاسبات مشغول هستید و تمایل دارید کار های طراحی مشاوره بیشتری دریافت کنید تنها کافیست با انتشار مقالات تحلیلی خود در سایت 808 در دیده شدن توانایی های خودتان در بلند مدت نقش آفرین باشید بی شک هر اندازه که بیشتر بتوانید خودتان و توانایی هایتان را به مخاطبان سایت که از شرکت های مشاور و کارفرمایان هستند معرفی کنید خواهید توانست بیشتر اعتماد آنها را در دریافت پروژه های طراحی جلب کنید خصوصا در بخش سازه 808 از سایت به هنگام ارائه پیشنهاد قیمت.
  •  
  • اگر شرکتی حقوقی هستید که دارای نوآوری در صنعت ساختمان هستید و میخواهید مزایای فن آوری شما به چشم شمار بیشتری از مهندسان ساختمان بیاید پس بهترین گزینه برای شما اینست که در سایتی که مخاطبان آن دقیقا آنهایی هستند که شما میخواهید خدمات خود را معرفی کنید.

برای مشاهده توضیحات مربوط به ارائه تبلیغات شرکت های تخصصی در سایت 808 میتوانید به این صفحه مراجعه بفرمایید

برای اطلاع از نحوه درج اطلاعات مقالات تحلیلی کاربران در سایت 808 می توانید به این صفحه مراجعه بفرمایید

 

این یک فرصت است  بنابراین میتوانید در انتشار و معرفی خدمات نوین خود در زمینه های مختلف عمرانی در سایت 808 در این فضا نقش داشته باشید.

 

مقالات مرتبط:

یادداشت یازدهم: ویژگی ها یا مزیت های وبلاگ نویسی در رشته های تخصصی

 

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه