اتمام مهلت ثبت نام سمینار تشریح ویرایش چهارم استاندارد 2800 + امکان پست فیلم سمینار برای متقاضیان

27 آبان 1393 - 15:56

به اطلاع علاقه مندان شرکت در سمینار یکروزه تشریح ویرایش چهارم استاندارد 2800 که روز پنجشنبه 29 آبان در محل موسسه 808 برگزار میگردد میرسانیم به دلیل استقبال پرشور متقاضیان حضور در این سمینار، ظرفیت ثبت نام در این سمینار یکروزه به اتمام رسیده است بنابراین به اطلاع دوستانی که از این پس تمایل به ثبت نام و استفاده از اطلاعات این سمینار را دارند میرسانیم میتوانید با ثبت نام از این تاریخ در سمینار فوق از امکان دریافت پستی فیلم برگزاری سمینار که با همان قیمت برگزاری سمینار یعنی 50 هزار تومان عرضه میگردد استفاده بفرمایید. فیلم برگزاری سمینار در 1DVD  و به صورت پستی از روز شنبه برای علاقه مندان پست میگردد.

برای ثبت نام جهت دریافت پستی DVD فیلم سمینار کافیست با مراجعه به صفحه اصلی ثبت نام در دوره های ترم پاییز و زمستان 93 اقدام فرمایید  و سپس آدرس پستی خودتان را برای ما ایمیل فرمایید. (edu@Civil808.com)

همچنین لازم به ذکر است تاریخ نهایی مهلت استفاده از 20% تخفیف ویژه ثبت نام در دوره های ترم پاییز و زمستان 93 تا 30 آبان میباشد و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اطلاع از سرفصل دوره ها و ثبت نام در دوره های ترم پاییز و زمستان 93

http://www.saze808.com/Dr.sarvghad-93.jpg

اطلاعات مربوط به سرفصل سمینار یکروزه تشریح ویرایش چهارم استاندارد 2800

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    سلام جناب مهندس شریفی
    ما در برنامه های قبلی این کار رو کردیم که قیمت فیلم دوره ها را با قیمت کمی پایین تر از قیمت ثبت نام دوره در نظر گرفتیم که متوجه این موضوع شدیم خیلی از کاربران سایت 808 بیشتر طالب فیلم های سمینار و دوره های برگزار شده و محتوای از قبل تولید شده آن هستند ، بنابراین برای اینکه عدالت بین شرکت کنندگان حضوری و آنهایی که بعدا فیلم را تهیه میکنند رعایت شود قیمت مساوی را اتخاذ کردیم
    از طرفی همین استقبال خیلی از کاربران سایت از فیلم های دوره های ما خود نشان از فیدبک مثبت کیفیت ضبط فیلم ها دارد. چراکه از آنجا که هدف ما آرشیو نگاری قابل قبول کلیه برنامه های آموزشی برگزار شده توسط خودمان است بنابراین حتما با کیفیت مناسب مشاهده واضح تحته همراه خواهد بود
    در هر صورت این یه ایده تجربیست و اگر ببینیم این استقبال خوبی ندارد به همان شیوه سابق رو خواهیم آورد

    عکس‌های مدیریت کل سایت
    مدیریت کل سایت

    با سلام و خسته نباشید
    به نظرم قیمت مساوی برای حضور یا عدم حضور در این سمینار منطقی نیست. چون اولا بصورت حضوری امکان سوال و جواب هست
    و هم اینکه در فیلم امکان عدم مشاهده واضح تخته و یا عدم فیلمبرداری مناسب و امثال این مشکلات هست

    عکس‌های شریفی
    شریفی

    در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه