انتشار نرم افزار فیدخوان وب سایت 808 (مخصوص دسکتاپ)

24 دى 1393 - 14:03

فیدخوان وب سایت 808 منتشر شد

نرم افزار فیدخوان 808 جهت رفاه حال کاربران محترم منتشر شد. علاقه مندان میتوانند با دانلود و نصب این نرم افزار بسیار کوچک و کم حجم بر روی رایانه خود ؛ ممبعد به محض انتشار مطلبی در وب سایت 808 آنرا در قسمت Notifier دسکتاپ رایانه خود دریافت نمایند. به عبارتی کاربران محترم ممبعد دیگر هیچ یک از مطالب 808 را از دست نخواهند داد و در اولین دقایق انتشار مطلب در وب سایت از آن مطلع خواهند شد. نرم افزار فیدخوان 808 مطالب را بصورت زیر در دسکتاپ شما نمایش میدهد.

توجه :

قابل ذکر است که پیش از اینکه نرم افزار را دانلود و نصب نمائید ؛ آنتی ویروس خود را غیرفعال نمائید. چرا که ممکن است برخی از آنتی ویروس ها این نرم افزار را ویروس قلمداد کنند (به مانند فایل های کرک و کیجن نرم افزارهای دیگر). لذا با مشاهده اخطار آنتی ویروس جای هیچ نگرانی است و شما میتوانید با خیال راحت نرم افزار را بر روی رایانه خود نصب نمائید. امید است توانسته باشیم شما را در استفاده هر چه بهتر از مطالب وب سایت همراهی و کمک نمائیم.

علاقه مندان میتوانند از لینک زیر این نرم افزار را دانلود و نشب نمایند. فقط دقت نمائید پس از دانلود نرم افزار ؛ پسوند فایل دانلود شده را به exe تغییر دهید تا فایل به یک فایل اجرایی تبدیل گردد و سپس با کلیک بر روی آن ؛ آنرا نصب نمایید. در طول نصب اگر اخطاری داده شد ؛ توجهی نکرده و به نصب ادامه دهید. (وب سایت 808 استفاده سالم و بدون مشکل از این نرم افزار را تضمین می کند)

دانلود فیدخوان وب سایت 808

با فیدخوان 808 دیگر هیچ یک از اخبار و مطالب 808 را از دست ندهید . . .!

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    ببخشید لینک کار نمیکنه لطفا رسیدگی

    عکس‌های ehsan1191
    ehsan1191

    با سلام خیر ما اعتقاد داریم که اینکه نرم افزاری بسازیم و اینا خیلی کار خاصو اساسا پیچیده ای نیست بلکه خاص بودن کار اون اصل مطلب یعنی همون فید هست که اخبار روز رو براتون میفرسته بنابراین اهداف ما از ساخت چنین نرم افزار هایی صرفا تسهیل در دریافت آخرین فید یا همون اخبار سایتمون برای اعضای سایتمون است
    البته برای اینچنین نرم افزاری بایست برای هر فید نرم افزاری مجزا ساخت که ما اینکارو خودمون برای فید های سایتمون انجام دادیم

    با سلام و خدا قوت خدمت شما.
    تا اونجایی که من اطلاع دارم نرم فزارهای فیدخون زیادی داریم، یعنی شما نرم افزار رو نوشتید یا فقط نرم افزاری رو استفاده کردین و بعد تنها آدرس فید سایت خودتون رو دادید. میشه فیدهای سایت های دیگه رو با این نرم افزار خوند؟

    ببخشید - الان این نرم افزار برای چیه - چه نوع فایلیه - نصب میشه - چطوریه ؟

    عکس‌های hmomenpour
    hmomenpour

    بسیار حرکت زیبایی بود . آفرین

    عکس‌های hgh_nettaj
    hgh_nettaj

    در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه