نشست مصاحبه رادیو شماره 62 - جمعه 10 بهمن با شیوه جدید، (حضور همه شما آزاد میباشد)

9 بهمن 1393 - 15:43

از مدتی پیش قصد داشتم تغییری در شیوه قبلی مصاحبه های رادیو 808 ایجاد کنم تا اینکه از شماره 62 رادیو 808 مجالی پیدا شد تا اینکار را استارت بزنم.

اما اینکه چه دلایلی باعث این تصمیم شد یکی اینست که تصور میکنم فرد موفق تنها به فردی که در زمینه کاری خود تخصصی دارد گفته نمیشود بلکه فردی در زندگی موفق است که بتواند تخصص را در کنار خصوصیات و تجربه های فردی خود بگذارد و با چاشنی خلاقیت و توانایی های فردی خود موفق به انجام کار جدیدی شود که برای افراد معمولی تصور آن کمتر منطقی است.

شیوه برگزاری این نوع مصاحبه ها هم با قبل تفاوت های قابل توجهی خواهند داشت به نوعی که مصاحبه ها به شکل گردهم آیی آزاد مهندسین و همکاران و مشارکت آزاد دوطرفه مصاحبه شونده و مخاطبان در ضبط رادیو همراه خواهدب بود.

برای این منظور هم مطابق عادت قبلی که همواره مصاحبه شنوده ها را از روی موضوعات خاصی انتخاب مینمودم  دوست دارم به سوی یکی از افراد با تجارب خاص کشور برویم  و با وی به تبادل تجربه بپردازیم

مصاحبه ها از جنس انتقال تجربیات شخصی میباشد و  نه فقط حرفه ای و کاری و اساتیدی هم که برای این نوع مصاحبه ها دعوت میشوند معمولا افرادی که دارای تجارب کار خاص مرتبط با عمران و معماری میباشند.

 

مطابق این توضیحات، موضوع مصاحبه این شماره از رادیو 808 عبارت است از:

رادیو شماره 62 : دکتر مسعود حسین زاده اصل

عضو هیئت علمی عمران دانشگاه سراسری تبریز

علت مصاحبه: چرا انتشار محتوای تخصصی رایگان بر روی وب میتواند مفید باشد؟!

زمان: جمعه 10 بهمن ساعت 14-14:30

حضور تمامی مهندسین و دانشجویان در زمان این نشست رایگان میباشد و از طرفی با حضور خودتان در این مصاحبه به تنوع سوالات مصاحبه نیز کمک خواهید نمود.

 

مجتبی اصغری

مدیریت موسسه آموزشی مهندسی 808

http://www.saze808.com/Radio808.jpg

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه