ترجمه کتابی با موضوع "پیش بینی قیمت مسکن برای سرمایه گذاران این بازار"

11 تير 1394 - 11:53
ترجمه کتابی با موضوع "پیش بینی قیمت مسکن برای سرمایه گذاران این بازار"

کتاب "پیش بینی برای ثروت آفرینی با املاک و مستغلات؛ استراتژیهایی برای عملکرد بهتر در بازار مسکن" به همت دکتر مهدی روانشادنیا، ترجمه و توسط انتشارات سیمای دانش منتشر شد.

دکتر مهدی روانشادنیا، عضو هیأت علمی دانشگاه در مورد این کتاب می گوید: "بنده، به عنوان کارشناسی که سالهاست پیگیر تحولات مسکن بوده ام، یکی از زمینه های تحقیقات خود را بر روي مدل هاي آينده پژوهي و ارزيابي سرمايه گذاري در بازار مسكن ايران  متمرکز کرده ام. در طول مطالعات خود با کتاب های زیادی برخورد کردم، لیکن کتاب حاضر را از جهت نوع نگاه به موضوع پیش بینی قیمت پسندیدم. این نوع نگاه می تواند، برای عموم مردم و سرمایه گذاران جزء کمکی در تحلیل آینده برای سرمایه گذاری در بازار مسکن باشد."

اگر اطلاع داشته باشید که چگونه در چرخه املاک بهتر عمل کنید، می توانید با سهولت در بازار املاک به سود های بزرگ دست یابید. تلفیق استراتژی سرمایه گذاری با پیش بینی آینده، مزیتی استراتژیک برای برنده شدن در این بازار به دنبال دارد.

این کتاب، که در قالب 5 بخش و 15 فصل تدوین شده است، نگاهی عملگرایانه و تجربی به ابزارهای پیش بینی قیمت و اثر آنها در موفقیت سرمایه گذاران دارد. رویکرد کتاب حاضر به مردم و سرمایه گذاران کمک می کند تا از تجارب نویسنده در تحلیل بازار مسکن و ثروت آفرینی از این طریق موفق باشند. این کتاب در پی پاسخ به سوالات اساسی زیر برای مردمی است که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند:

  • چه چیزهایی را باید در مورد چرخه بازار بدانم؟
  • باید در پنج سال آینده چه کار کنم؟
  • چگونه به دنبال پیش بینی خود برای ترقی املاک در محله ای خاص بگردم؟
  • میلیونرها چگونه ثروت خود را از پیش بینی ترقی قیمت به دست می آورند؟
  • چگونه می توانم ملکی که بیشترین میزان پول را برایم ایجاد خواهد کرد، شناسایی کنم؟

اگر سرمایه گذاران یاد بگیرند زمانهایی که موجب سودهای سرمایه و جریان نقدینگی می شوند را مدیریت و محاسبه کنند، می توانند در همه شرایط بازار بازده سریع تری کسب کنند. این کتاب، منبعی غنی برای استفاده در هر زمانی است که بخواهید یک ملک خاص را در برابر بقیه بازار املاک و چرخه صنعت موجود مقایسه کنید و یا با تکیه بر پیش بینی سود خود را از سرمایه گذاری حداکثر کنید. علاقمندان، برای تهیه این کتاب می توانند به کتابفروشیهای معتبر مراجعه کنند.

منبع:+

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه