سری جدید رادیو808- جواب سوالات شما از مسئولان انجمن های مهندس عمران در کشور

17 اسفند 1391 - 23:02

در رادیو 808 تصمیم گرفیتم از این پس هر چند شماره به سراغ یکی از انجمن های علمی عمرانی مطرح در کشور برویم و شما را با برنامه های در پیش روی این انجمن ها آشنا کنیم و به برای سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با عملکرد این انجمن ها در بخش های مختلف از قبیل نحوه عضویت و چاپ مقالات و اطلاع رسانی شرکت در همایش های برگزار شده توسط این انجمن ها  و... دارید جواب بگیریم.

به عنوان اولین انجمن مفتخریم این هفته در رادیو 808 میهمان یکی از انجمن های مطرح مهندسی عمران کشورمان هستیم که مختص مهندسان محاسب است.

انجمن ایرانی مهندسان محاسب بیش از چهل سال از عمر آن میگذرد و از قدیمی ترین انجمن های علمی مهندسی در کشورمان محسوب میشود. اکثر شما شنوندگان گرامی اگر حتی مهندس محاسب ساختمان هم نبوده باشید حتما تابحال با سمینار ها برگزار شده یا مجلات منتشر شده این انجمن آشنایی دارید.

این هفته میهمان هیئت مدیره انجمن ایرانی مهندسان محاسب  ساختمان هستیم تا بتوانیم شما را بیشتر با اهداف و برنامه های این انجمن آشنا سازیم و سوالاتی در ارتباط با نحوه عضویت و مواردی مرتبط با مجله فصلنامه انجمن و غیره را که احیانا در ذهن مهندسان ما میباشد را از هیئت مدیره بیستم انجمن ایرانی مهندسان محاسب بپرسیم.

برای کسب اطلاعات از همایش های قبل و بعد انجمن و نیز دانلود شماره های پیشین انجمن می توانید به وبسایت انجمن ایرانی مهندسان محاسب به نشانی www.iraniansse.org  مراجعه فرمایید.

در این شماره از رادیو 808 شما میتوانید سوالاتی که در ذهن دارید از قبیل نحوه عضویت و نحوه اطلاع رسانی و سوالاتی مختلف در ارتباط با بخش های مختلف این انجمن را در این پست با قرار دادن نظر خود با ما مطرح نمایید یا با ضبط صدای خود و سپس ارسال فایل صوتی سوال خودتان به فرمت mp3 به آدرس ایمیل ما آنرا به دستمان برسانید تا در این مصاحبه  جواب سوالتان را دریافت کنیم و به گوش شما برسانیم.

این مصاحبه به امید خدا روز جمعه 25 اسفند ماه 1391 در قالب شماره 45 رادیو 808 در وبسایت منتشر خواهد شد منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

مطالب پیشنهادی برای ادامه

مطلب پیشنهادی موجود نمی باشد.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه