پنجمین همایش بین‌المللی مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک

21 فروردين 1395 - 10:29
پنجمین همایش بین‌المللی مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک

معرفی و آشنایی با همایش
انجمن مکانیک خاک و مهندسی پی (ژئوتکنیک) ایران یکی از باسابقه‌ترین انجمن‌های حرفه‌ای مهندسی در ایران است که از سال ۱۳۵۰ کار خود را آغاز نموده است. انجمن با هدف شناساندن جایگاه حرفه ژئوتکنیک و کارشناسان آن و نیز ایجاد همکاری و هماهنگی بین ایشان در زمینه‌های علمی،‏ کاری و پژوهشی تشکیل شده است كه اعضای آن از بین کارشناسان و متخصصان دانش آموخته رشته‌های مهندسی ژئوتكنيك، زمین‌شناسی مهندسی و سایررشته‌های وابسته انتخاب شده‌اند.

انجمن مهندسین مکانیک خاک و مهندسی پی (ژئوتکنیک) ایران یکی از اعضای قدیمی و فعال انجمن بین‌المللی مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک است که ارتباط خود را تاکنون حفظ کرده است.

در راستاي نشر دانش ژئوتكنيك، برپایی همایش‌های علمی و تخصصي همواره يكي از فعاليت‌هاي مهم انجمن بوده است كه در اين راستا 2 كنفرانس ملي، 4 همایش بين‌المللي موفق و چندين سمينار علمي را برگزار نموده است.

نظر به استقبال گسترده جوامع علمي و متخصصان حرفه، پنجمین همایش بین‌المللی مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک در تاریخ 25 تا 27 آبان 1395 با مشارکت اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، متخصصان حرفه و همکاری وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي مختلف کشور برگزار می‌شود. یکی از اهداف اصلی این همایش سه روزه توسط انجمن، فراهم‌آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزۀ تخصصی مهندسي ژئوتكنيك را به مخاطبان حاضر در این همایش ارائه نمايند.

لذا انجمن مكانيك خاك و مهندسي پي ايران از کلیه اساتید، مهندسین، متخصصین و دانشجویان مهندسی ژئوتکنیک و سایر رشته‌­های مرتبط نظیر زمین‌­شناسی مهندسی، مهندسی معدن و ژئوفیزیک و نیز کارفرمایانی که با مهندسی ژئوتکنیک در پروژه‌های عمرانی ارتباط دارند دعوت می‌­نمايد تا با ارائه آخرین یافته­‌های خود در قالب مقالات مرتبط با موضوعات و محورهاي همایش، در این گردهمایی مهم بین­‌المللی شرکت نمایند.


برنامه‌های همایش:

در کنار برنامه‌های اصلی همایش، یعنی ارائه مقالات علمی و برگزاری نشست­‌های تخصصی طی سه روز، برنامه‌های جانبی همایش به قرار زیر است:

 

 

- سخنرانی کلیدی توسط اساتید و متخصصان برجسته ژئوتکنیک ملی و بین‌المللی ؛

- سخنرانی‌های خاص توسط متخصصان و اساتید داخلی و خارجی در موضوعات خاص ؛

- ارائه مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی ؛

- ارائه مقالات پذیرفته شده به صورت پوستر؛

- کارگاه‌های آموزشی و تخصصی ؛

- نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات؛

- تورهای تخصصی و گردشی؛

 

 

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه