بررسی وبسایت های آموزش مجازی مهندسی عمران در دنیا

بررسی وبسایت های آموزش مجازی مهندسی عمران در دنیا

از مدتی پیش در بخش یادداشت های وبلاگ 808 به بررسی وبسایت های موجود آموزش مجازی مهندسی عمران در دنیا پرداخته ایم که از آنجمله وبسایت انجمن هایی چون ASCE-AISC-ACI-IABSE-S.k.Ghosh-Georgia و ... . به جهت طولانی شدن این مطلب و همچنین دسترسی کامل تر به همه مطالب منتشر شده در این ارتباط، سه یادداشت اخیر را در یک کتابچه ویژه جمع آوری کردیم تا علاقه مندان آموزش مجازی، بتوانند با تاریخچه ای کامل از کارهای انجام شده در زمینه آموزش مجازی مهندسی عمران در دنیا بیشتر آشنا شوند. همچنین در این مجموعه یادداشت ها در قسمت جمعبندی و نتیجه گیری، موارد مقایسه خدمات این وبسایت ها در آموزش مجازی با خدمات فعلی گروه آموزشی 808 مقایسه ای صورت گرفته است تا وجه تمایز خدمات فعلی وبسایت 808 در راستای پیاده سازی فضای جدیدی از آموزش مجازی روشن تر شود و البته توصیه هایی برای انجمن های علمی آموزشی کشورمان نیز شده است تا در جهت به روز بودن در راستای آموزش مجازی بتوانند گام موثر بردارند.

دانلود فایل PDF

 

مجموعه یادداشت های بررسی وبسایت های موجود آموزش مجازی مهندسی عمران در دنیا :

بنابراین مطالعه این مجموعه یادداشت ها را چه برای شما که دانشجو یا مهندس هستید و چه برای دست اندرکاران انجمن ها و موسسات آموزشی کشور و هر آنکه در زمینه آموزش مهندسی عمران دستی دارد توصیه میکنیم.

 

مشاهده آنلاین :
 
برای مشاهده آنلاین جزوات و ایبوک سایت نیاز به نصب آخرین نسخه های فلش پلیر دارید.
درباره نویسنده

مدیریت کل سایت

امیدواریم بتوانیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاری اتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .