دل نوشته ها

یادداشت تحلیلی: بگذارید نفس بکشم!

بگذارید نفس بکشم و بنویسم برای آیندگان که بدانند اوضاع در این روزگار چگونه بوده است. چراکه #ما_مسئولیم

بر عهد خود ایستاده ایم! بیانیه چشم انداز آرمانی 808: تقدیم به همه همسفرانمان در این بازی بینهایت!

در شرایط بحرانی امروز جامعه، بازنگری مأموریت‌ها و اهدافی که روز اول در تعیین مسیر خدمت‌رسانی کسب‌وکار 808 انتخاب کرده‌ایم بیش‌ازپیش تبدیل به امری حیاتی شده است. در این یادداشت می‌خواهیم یک‌بار دیگر باهم اهداف اولیه خود را مرور کنیم.

یادداشت تحلیلی: تحلیل وضعیت صنعت ساختمان و عملکرد سازمان نظام مهندسی کشور

این روز ها حال صنعت ساختمان کشور خوب نیست بیاییم به فکر آینده کشورمان باشیم . تحلیل وضعیت صنعت ساختمان و عملکرد سازمان نظام مهندسی کشور

یادداشت 83: پسا تحریم، دروازه استفاده از آموزش های بین المللی مهندسی

تبریک به همه ملت ايران، علی‌الخصوص شما مهندسين و دانشجويانی كه سال‌ها انتظار رسيدن اين روز را می‌كشيديد تا با لغو اين تحريم‌ها بتوانيد همانند قبل از امكان استفاده از آموزش‌های اورجينال خارجی بدون مرز و محدوديت و به طور مستقيم برخوردار شويد.

یادداشت 78 : آموزش های بین المللی لازمه پیشرفت مهندسان کشور- بین المللی بیاندیشیم

اخیرا در سفر خود به استانبول ترکیه متوجه پتانسیل بسیار قوی سازه 808 برای ورود به زمینه آموزش های بین المللی شده ایم ، سفری پر از آموخته های جدیدی که دروازه ای از دریای بیکران و دست نخورده ای در روبروی سازه 808 باز نمود به طوریکه با بازخورد های حاصل از این سفر به فکر راه اندازی بخش جدید و متقاوتی در سایت 808 شده ام. در این ارتباط نظر سنجی در سایت ایجاد نموده ام که شما را دعوت میکنم در این نظر سنجی شرکت نمایید تا بتواند به بنده و همکارانم در تیم 808 انتخاب فعالیت آینده را تسهیل کند.

یادداشت 68 : اگه در مسیر تمایز باشی ، از انجام کاری که دیگران از آن هراس دارند لذت میبری!

بدینوسیله به اطلاع عموم مهندسین و دانشجویان کشورمان میرسانم موسسه آموزشی مهندسی 808 به طور کاملا مستقل بدون وام از اسم هیچ ارگان رسمی و غیر رسمی کشور اعم از انجمن های علمی ، دانشگاه ها و افراد حقیقی حقوقی میباشد بنابراین اعلام حمایت هرگونه انجمن ، دانشگاه یا ارگان رسمی از موسسه آموزشی مهندسی 808 را همینجا رد میکنم.

یادداشت 33- نظرات اساتید برجسته عمران در خصوص فعالیت های گروه آموزشی 808

50 شماره از اولین برنامه رادیو 808 میگذرد و به طور کلی حدود 2 سال از شروع به کار وبسایت Civil808 ، به نظر شما تاچه اندازه تو معرفی کار و ایده هامون در مسیر آموزش مجازی تونستیم موفق باشیم؟ قسمتی از نظرات اساتید و چهره های برجسته عمرانی در ارتباط با فعالیت های گروه آموزشی 808 طی این مدت گذشته :

 

نظر برخی از اساتید که در 50 شماره اخیر از رادیو 808 با آنها مصاحبه داشتیم در مورد فعالیت های گروه آموزشی 808:

 

اشتراک در RSS - دل نوشته ها