رپورتاژ آگهی: در دوره کرونا از صنعت ساختمان چه خبر؟

27 فروردين 1399 - 11:04
رپورتاژ آگهی: در دوره کرونا از صنعت ساختمان چه خبر؟

در  دوره کرونا که هیچ کسی چه مسئول و چه غیر مسئول تاریخی برای اتمام آن متصور نیست، چه خبر است ؟

ما هم به مانند اکثر مردم به ناگهان در شرایطی قرار گرفتیم که تصمیم گیری را برای ما بسیار دشوار کرد و پس  از مدتی گیج زدن و  مبهوت شدن  به این نتیجه  رسیدیم که  این ویروس لعنتی  که البته  نکات مثبت زیادی را به ما و بیشتر  دیکتاتورها و سیاستمدارانی که فکر می‌کردند در کره زمین خدایی میکنند آموخت ولی در نهایت و باز هم قشر ضعیف و متوسط جامعه را بعنوان اولین طعمه خود در نظر گرفت!!

 اما نتیجه ما این بود که فعلاً باید با بد و خوب این شرایط کنار بیاییم ولی چگونه؟؟؟  در  حد و حدود دانسته‌های خودم این طور فکر می‌کنم که ماندن در خانه شاید راه حلی باشد برای آزمون و خطای دولتمردان که اگر  هرکدام از ما هم بودیم شاید همین نسخه را تجویز می کردیم!!

ولی اگر این ویروس ۱۰ سال قبل به جان کره زمین می افتاد به نظرم به مراتب  ضرر های جبران ناپذیر بیشتری  از ضررهای فعلی می توانست به ما وارد کند ولی با توجه به زیرساخت‌های شبکه سازی و به لطف کارهایی در زمینه IT  غربی ها  و کافر ها در این دهه گذشته انجام داده اند که البته سود و ضرر خود را با توجه به نگاه هر کدام از ما داشته، ولی به نظر این حقیر یک دستاورد مهم برای ما انسانها داشته و آن تجارت الکترونیک و ارتباطات در اقصی نقاط جهان بوده ، در این شرایط می‌تواند به داد ما برسد.

هرچند که این مراودات و کیفیت آن به خوبی گذشته نیست ولی می‌توان فعلاً به عنوان راه در رو از آن استفاده نمود.

 در این مطلب قصد ندارم تبلیغی روی ساختمان یار انجام دهم  زیرا بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن هایی  در این سال گذشته وارد بازار شده اند که به مراتب کار خود را بهتر از ساختمان یار انجام میدهند .

ولیکن مطلبی که می خواهم بگویم این است که بهترین حالت برای استخدام پیمانکار و نیروی کار و خرید مصالح ساختمانی در پروژه ها فعلا روش آنلاین و دورکاری می باشد که از منزل هم می‌توان آن را انجام داد که پس از فیلتر کردن گزینه های مختلف فرد نهایی را حضوری به استخدام در آورد.

چه خدمتی بهتر از اینکه شما در چند دقیقه فرمی را پر کنید و بگویید چه مصالحی با چه مشخصاتی نیاز دارید و فروشندگان دسته اول آن کالا به شما شرایط و قیمت خود را اعلام کنند و اکنون بالغ بر ۸ استارتاپ این کار را برای شما انجام میدهند. البته که هرکدام مزایا و معایبی دارند که به مرور باید رفع نمایند.

با توجه به موارد مطروحه که پیوستن به دنیای مجازی و ارتباطات از راه دور  اجتناب ناپذیر می باشد.

حتی اگر این ارتباط برای صنف ساختمان باشد که اکثریت قریب به یقین معتقد هستند این صنعت با دنیای آنلاین فاصله زیادی دارد!!

برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...