مقاله تحلیلی: آنالیز جانبی- قسمت اول

مقاله تحلیلی: آنالیز جانبی- قسمت اول

برنامه‌های نرم‌افزاری باید به بهتر شدن مهندسان کمک کنند نه بدتر شدن. نرم‌افزارها ابزار هستند و باید به‌عنوان یک ابزار با آن‌ها رفتار شود. هر برنامه دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی برای ایجاد مدلی از سازه واقعی است، برخی دارای ویژگی‌ها و گزینه‌های بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌ها هستند. با این حال، بهتر است به تمام برنامه‌های نرم‌افزاری مهندسی سازه به دید یک رابط کاربری گرافیکی نگاه کرد که قادر به حل مجموعه‌های پیچیده‌ای از معادلات و اجرای فرمول‌های از پیش تعریف شده می‌باشد. نباید فرض شود که برنامه‌های نرم‌افزاری می‌توانند پیچیدگی سازه‌ها و بارهایی که باید به سازه اعمال شوند را درک کنند و یا قادر به طراحی و ایجاد راه‌حل‌های منحصربه‌فرد باشند.

منبع

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: 

مقاله تحلیلی: آنالیز جانبی- قسمت دوم

دریافت فایل کامل مقاله:  lateral_analysis.pdf

درباره نویسنده
عکس‌های MaryamGol

مریم گلستانی

ده سال سابقه ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارای دیپلم زبان از کانون زبان با نمره 95 نمره تافل: 109 (ریدینگ:29، لیسنینگ:29، رایتینگ:29، اسپیکینگ:22) 2ماه سابقه کار در بخش امور بین الملل شرکت تجاری عمرانی (مسول تحقیقات و تماسهای خارجی) 2 سال سابقه کار در طراحی سازه-پل و دیوارهای حائل- در شرکت طرح آفرینان پارس
سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
طراحی سازه فولادی با دیوار برشی
1_وقتی سازه قدیمی بتنی یه ساختمان الف را قصد داریم به یک ساختمان سازه فلزی وصل کنیم که به خاطر اختلاف سطح طبقات این دو (اختلاف سطح17سانتیمتر)و ویلچری بودن کارفرما نتوانیم از پله به عنوان راه حل استفاده کنیم راه حل بهتر چی میتونه باشه؟ 2_برای همان دوبلوک ساختمانی سوال یک اگر بخواهیم یک طبقه روی قسمت سازه فلزی اضافه کنیم آیا راه حلی برای دیواربرشی زدن هست یا اصلا نمیشه روی دیوار برشی برای این مورد اکتفاکرد؟
عکس کاربر
1پاسخ
ضریب نامیعنی چیست و چه کاربردی در طراحی سازه دارد؟
ضریب نامیعنی چیست و چه کاربردی در طراحی سازه دارد؟
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه تعیین سختی جانبی قاب
سلام و درود سختی جانبی قاب 12EI/h3 از کجا اومده؟ چون در فرمول 3EI/L3 هست اما اون 12 از کجا اومده؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .