مقاله تحلیلی: معرفی گواهینامه‌ های اتودسک

مقاله تحلیلی: گواهینامه‌ های اتودسک

امروزه کسب هر گونه گواهینامه اهمیت و مزیت قابل‌توجهی در رزومه حرفه‌ای دارد. همان‌طور که می‌دانید اتودسک چند سالی هست که اقدام به اعطای گواهینامه برای نرم‌افزار Revit Architecture می‌کند. خوشبختانه در حال حاضر اتودسک برای دیگر شاخه‌های رویت اعم از سازه (Revit Structure)، برق (Revit Electrical)، مکانیک (Revit Mechanical) و لوله‌کشی   (Revit Plumbing) هم گواهینامه صادر می‌کند. امسال هم اتودسک قصد دارد آزمونی برای داوطلبان دریافت گواهینامه‌های مربوطه در دانشگاه اتودسک لاس‌وگاس برگزار کند. خوشبختانه آموزش‌های خوبی در لینکدین در جهت آماده‌سازی داوطلبان شرکت در آزمون کسب گواهینامه‌های اتودسک ارائه شده است.

برخی از دوره‌های آمادگی در آزمون‌های اتودسک عبارت‌اند از:

آزمون Autodesk Certified User علاوه بر تقویت رزومه حرفه‌ای دانشجویان، میزان مهارت و صلاحیت آن‌ها را در حوزه مربوطه نشان می‌دهد. گواهینامه ACU به دانشجویان کمک می‌کند تا با کسب تجربه استفاده از نرم‌افزارهای اتودسک طی 150 ساعت، مهارت‌های نرم‌افزاری خود را به تائید برسانند. کسب این‌گونه گواهینامه‌ها توسط دانش¬آموزان به آن‌ها این اعتماد به نفس را می‌دهد که در آینده این نرم‌افزارها را در سطح حرفه‌ای دنبال کنند.

گواهینامه ACP به دانشجویان و متخصصانی که قصد دارند مهارت‌های نرم‌افزاری خود را فراتر از یک کاربر معمولی گسترش دهند، اعطا می‌شود این گواهینامه به کسانی تعلق می‌گیرد که مهارت‌های پیشرفته‌ای دارند و می‌توانند چالش‌های پیچیده طراحی و جریان کار را حل کنند. گواهینامه ACP به کاربران حرفه‌ای و پیشرفته نرم‌افزارهای اتودسک که حداقل 400 ساعت تجربه کار واقعی با این نرم‌افزارها را دارند، اعطا می‌شود. کسب این گواهینامه منجر به پیشرفت حرفه‌ای سریع، بهبود بهره‌وری و افزایش اعتبار می‌شود.

آیا برای انتخاب گواهینامه مناسب نیاز به کمک دارید؟ در این مقاله در مورد تفاوت‌های این دو گواهینامه بخوانید.

Autodesk AutoCAD

 گواهینامه ACU: این گواهینامه مختص مهارت‌های سطح ورودی است. داشتن مهارت‌های سطح ورودی شرط استفاده مؤثر از نرم‌افزار اتوکد محسوب می‌شود. مهارت‌های این سطح شامل ترسیم نقشه، ویرایش آبجکت ها، کار کردن با لایه‌ها و غیره است.

گواهینامه ACP: در این گواهینامه دانش یک کاربر حرفه‌ای در زمینه tools، features و common task ها در اتوکد ارزیابی می‌شود.

AutoCAD Civil 3D

گواهینامه حرفه‌ای نرم‌افزار Civil 3D دانش یک کاربر حرفه‌ای را در زمینه استفاده از tools و features ارزیابی می‌کند و همچنین توانایی کاربر را در ویرایش سطوح، طراحی لایه parcel، مدیریت و اشتراک‌گذاری داده‌ها نشان می‌دهد.

Autodesk Revit

گواهینامه سطح ورودی: این گواهینامه نشان‌دهنده دانش کاربر در استفاده از نرم‌افزار اطلاعات ساختمان در حوزه معماری، طراحی داخلی و مدیریت ساخت است.

گواهینامه سطح حرفه‌ای: این گواهینامه باعث پیشرفت حرفه‌ای سریع، بهبود بهره‌وری و افزایش اعتبار در صنعت معماری و مدیریت ساخت می‌شود.

  منبع

 نوشته شده توسط تیم مترجمین موسسه 808

 اگر دوست دارید به تیم مترجمین 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

دریافت فایل PDF مقاله برای اعضای VIP رایگان است. سایر کاربران با پرداخت ۵۰۰ تومان می توانند اقدام به دریافت این فایل کنند.

PDF

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

برای کاربران ویژه رایگان است

نوع فایل دریافتی :
PDF
اعتبار مورد نیاز : 500 تومان
دریافت فایل PDF و حمایت از ترجمه کنندگان500 تومان
پرداخت 500 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده
عکس‌های baharehbl328

بهاره بهرامی

فارغ التحصیل مهندسی مدیریت پروژه. علاقه مند به زبان انگلیسی و ترجمه به خصوص به متون تخصصی عمران و معماری. سرپرست تیم مترجمین 808 و پشتیبان محتوای سایت.
سوالات مرتبط
عکس کاربر
2پاسخ
Autodesk advance concrete
سلام هر ورژنی از اتوکد که نصب می کنم بازهم نرم افزار advance concrete پیغام میده اتوکد شناسایی نشد لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟ ممنون
عکس کاربر
0پاسخ
درخواست معرفی کلاس های رویت استراکچر و تکلا استراکچر

با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان

استاد بسیار حرفه ای و با تجربه که دلسوزانه رویت استراکچر و تکلا استراکچر از بیس و پایه تا سطح خیلی حرفه ایی برای بازار کار در تهران آموزش بده میشناسید معرفی کنید؟

با تشکر 

عکس کاربر
3پاسخ
چرا وقتی میخوام تو Revit به ابجکتام متریال بدم رویت بسته میشه؟
سلام روز بخیر میخواستم ببینم چرا وقتی میخوام تو رویت به ابجکتام متریال بدم رویت بسته میشه؟مشکل از سیستم یا برنامه؟عکس ارور رو فرستادم
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .