رادیو 808: شماره 22- ویژه برنامه رونمایی از آموزشگاه مجازی 808

  • آموزش مجازی و قابلیت های آن
رادیو 808: شماره 22- ویژه برنامه رونمایی از آموزشگاه مجازی 808

این مصاحبه در تیر 91 با مهندس مجتبی اصغری و به مناسبت رونمایی از آموزشگاه مجازی 808 تهیه و تنظیم گردیده است.

تا حالا به این فکر کردید که چرا برای شرکت در کلاس اساتید شناخته شده رشته اتون لازمه حتما کلیومتر ها به شهر خاصی سفر کنید تا حتما در اون دوره حضور فیزیکی داشته باشید؟ تازه بعدش مشکلات اقامت هم بهش اضافه میشه، مشکلات هزینه هم که دیگه سرسما آوره.

حتما هم از اینکه تو بعضی کلاس ها و سمینار ها به همین دلیل نتونستید شرکت کنید کلی ناراحت شدید  و آرزو میکردید کاش الان تو شهر بزرگتری بودم، کاش درآمد بیشتری داشتم تو کلاس های فلان آموزشگاه شرکت میکردم و ...

 خنده دار نیست وقتی بتونی از تو خونه خودت با کمترین هزینه تازه اونم هر جوری که دوست داری تو کلاس ها حضور داشته باشی؟! جالب نیست وقتی میتونی با هر سرعت اینترنتی حتی دایل آپ از امکانات آموزشگاه مجازی 808 استفاده کنی.آره اینا همش واقعیه ما تو دنیای مجازی تخیلات شما رو به واقعیت رسوندیم. وبینار، کلاس های مجازی، گفتگوی زنده، کتابخانه ،واحد سمعی بصری همه و همه از جمله امکانات این ساختمون ماست.

در این شماره از رادیو 808 با مهندس مجتبی اصغری ، مدیر عامل گروه آموزشی 808 در ارتباط با رونمایی آموزشگاه مجازی 808 و امکانات اون مصاحبه ای ترتیب دادیم تا از زبان ایشان با کلیات این آموزشگاه  و برنامه های آن در آینده آشنا شوید.شما را دعوت میکنیم این شماره از رادیو 808 را با هم بشنویم.

دانلود فایل صوتی مصاحبه

درباره نویسنده

مجتبی اصغری سرخی

مجتبی اصغری هستم ، پژوهشگر،محقق و نویسنده حوزه صنعت ساختمان ، دیوانه ای که فکر میکند میتواند دنیا را تغییر دهد ، علاقه عجیبی به وب و IT دارم. از درون دانشگاه متوجه به علاقه همزمان تکنولوژی و مهندسی عمران در خودم شدم و سعی کردم در حرفه آینده خودم این دو علاقه مندی رو با دو توانایی دیگرم در آموزش و کارآفرینی ادغام کنم و ماحصل اون شد 808 (از مهر ماه 86) و امروز امیدوارم تونسته باشم در صنعت ساختمان کشورمون با کمک همکارانم در شبکه اجتماعی 808 تغییری ایجاد کرده باشم.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .