مقاوم سازی و بهسازی ساختمان ها دستور کار جدید کمیسیون نظام فنی و اجرایی

18 آذر 1398 - 18:22
مقاوم سازی و بهسازی ساختمان ها دستور کار جدید کمیسیون نظام فنی و اجرایی

کمیسیون نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی در جلسه اخیر خود چگونگی برخورد با تخلفات شرکت های آزمایشگاهی را مورد بررسی قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی کمیسیون نظام فنی و اجرایی شورای مرکزی نظریه کمیسیون حقوقی درباره پیش‌نویس مصادیق تخلفات شرکت های آزمایشگاهی با عنایت به ماده ۵ فصل ۲ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مبنی بر اینکه هرگونه تفسیر و تطبیق مصادیق تخلفات حرفه ای با ماده ۹۱ آیین نامه اجرایی از وظایف ذاتی شورای انتظامی بوده و در این خصوص اعلام نظر از ختیارات کمیسیون ها و کمیته‌ها نمی‌باشد، ابراز داشت.

 اعضای کمیسیون نظام فنی و اجرایی همچنین با تاکید بر اهمیت مقاوم سازی و بهسازی ساختمان ها ، پیشنهاد کردند که در این زمینه برای حصول نتیجه بهتر، نحوه عملکرد سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها دریافت و ارزیابی گردد.

منبع

 

سوالات مرتبط
عکس کاربر
0پاسخ
نحوه اختصاص مفصل فایبر به دیوارهای برشی چگونه است؟
در تعریف مفصل فایبر به دیوارهای برشی بایستی دو مفصل تعریف شود، یکی برای مقطع بتنی و یکی برای میلگردها. مشخصات مفصل میلگردها بایستی به چه صورت باشد؟ در صورت انتخاب گزینه specified rebar layout تنظیمات باید چطور تعریف شود؟
عکس کاربر
1پاسخ
پوش اور پل
سلام دوستان بنده رو پایان نامه با موضوع پوش اور پل کار میکنم میخواستم ببینم از دوستان کسی هست تو پوش اور پل تجربه داشته باشه؟
ورود به بخش پرسش و پاسخ
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...