پیغام خطا

  • Notice: Trying to get property of non-object در taxonomy_term_page() (خط 733 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/808/custom808/custom808.inc).
  • Notice: Trying to get property of non-object در taxonomy_term_page() (خط 733 از /home/civilcom/domains/civil808.com/public_html/sites/all/modules/808/custom808/custom808.inc).

دانشگاه لرستان

دانشگاه لرستان

کارت محتوای دانشگاه

این دانشگاه در سال ۱۳۵۶ شمسی با عنوان «مرکز آموزش عالی لرستان» وابسته به دانشگاه جندی‌شاپور اهواز با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی و زیست‌شناسی در مقطع کارشناسی فعالیت خود را آغاز نمود. پس از مدتی با جداشدن از دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مستقل و تحت عنوان «مجتمع آموزش عالی لرستان» به کار خود ادامه داد. در سال ۱۳۶۷ شمسی طرح جامع بزرگ دانشگاه لرستان تدوین و به تصویب وزارت فرهنگ و آموزش عالی و سازمان برنامه و بودجه رسید و فعالیت‌های اجرایی احداث دانشگاه در سال ۱۳۶۹ شمسی آغاز شد و سرانجام در سال ۱۳۷۲ شمسی به دانشگاه لرستان ارتقاء یافت.این دانشگاه در سال ۱۳۵۶ شمسی با عنوان «مرکز آموزش عالی لرستان» وابسته به دانشگاه جندی‌شاپور اهواز با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در رشته‌های فیزیک، شیمی، ریاضی و زیست‌شناسی در مقطع کارشناسی فعالیت خود را آغاز نمود با جداشدن از دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مستقل و تحت عنوان «مجتمع آموزش عالی لرستان» به کار خود ادامه داد. در سال ۱۳۶۷ شمسی طرح جامع بزرگ دانشگاه لرستان تدوین و به تصویب وزارت فرهنگ و آموزش عالی و سازمان برنامه و بودجه رسید و فعالیت‌های اجرایی احداث دانشگاه در سال ۱۳۶۹ شمسی آغاز شد و سرانجام در سال ۱۳۷۲ شمسی به دانشگاه لرستان ارتقاء یافت.

 

وبسایت :https://www.lu.ac.ir/

نشانی:لرستان - شهرستان خرم آباد - كيلومتر ۵ جاده تهران - سازمان مركزي دانشگاه لرستان - كدپستي ۴۴۳۱۶-۶۸۱۵۱ - صندوق پستي ۴۶۵

 

 

کاربران این دانشگاه

#: 7
عکس‌های سیدامیرموسوی زاده
سیدامیرموسوی زاده
عضو به مدت: 4 سال 2 ماه
#: 6
عکس‌های ghanbari1548
فرزاد قنبری
عضو به مدت: 5 سال 11 ماه
#: 5
علی کیانی
عضو به مدت: 2 سال 3 هفته
#: 4
محمد امین چراغی
عضو به مدت: 5 سال 2 ماه
#: 3
عزت اله تیموری
عضو به مدت: 5 ماه 4 هفته
#: 1
عکس‌های foulad
غفارفولادوند
عضو به مدت: 4 سال 5 ماه
اشتراک در RSS - دانشگاه لرستان