یادداشت 70: افتتاح بخش بازدید مجازی با فیلم های آموزشی و اجرایی تماما رایگان

یادداشت 70: افتتاح بخش بازدید مجازی با فیلم های آموزشی و اجرایی تماما رایگان

 از حدود 4 ماه گذشته تا کنون تیم 808 در کنار فعالیت های فعلی خود درگیر تدارک اضافه نمودن پروژه ای عظیم دیگر  به سایر پروژه های کنونی سایت 808 بوده است. پروژه ای که خود به تنهایی تحولی نو در آموزش مهندسی کشور میباشد.

با توجه به مشاهده خلاء آموزشی موجود خصوصا در بخش آموزش های اجرایی مهندسی کشور ، موسسه آموزشی مهندسی 808 از مدت ها قبل در صدد شد ، ویدئو هایی بدین منظور اختصاصی تولید نماید تا در آن ضمن بیان نکات آموزشی اجرایی سازه ها و پروژه های عمرانی همزمان نکات طراحی آیین نامه ای و موارد اجرایی در داخل کشور هم بیان گردد تا بتواند به مهندسان جوان یا حتی مهندسان با سابقه کشورمان در بخش اجرا ، دید دهد.

برای این منظور نیاز به چند چیز بود:

  • همکاری متخصصان و شرکت های عمرانی کشور در جهت تهیه و کارشناسی
  • امکانات مجهز برای فیلمبرداری و مستند سازی و ضبط کلیپ های دوبله صدا 
  • امکانات سرور اختصاصی برای آپلود حجم زیاد فیلم های علمی و پخش بدون وقفه
  • کارشناسان متخصص برای تفسیر علمی و دقیق فیلم ها

این ویدئو ها فعلا در فاز نخست از بارگذاری آن در بخش بازدید مجازی سایت 808 تماما رایگان میباشد. سیستم درآمد زایی 808 در این بخش از طریق کانال های اختصاصی میباشد که با واگذاری به شرکت های تجاری جهت آپلود ویدئو های شرکتی خود در آینده پیش بینی گردیده است.

برنامه بلند مدت موسسه 808 ، هماهنگی با مراکز دولتی و خصوصی کشور خصوصا در بخش پیمانکاری و مشاور برای تهیه ضبط و انتشار گزارش های ویدئویی مستند از پروژه های خاص در حال اجرا در کشور و انتشار آن از طریق این بخش از وبسایت 808 میباشد که برای رسیدن به این هدف همکاری این مراکز را خواستاریم.

از دیگر برنامه های بلند مدت موسسه 808 اختصاص کانال به هر شرکت برای آپلود ویدئو های آموزشی اجرایی خود میباشد تا هم جنبه تبلیغاتی برای شرکت داشته باشد و هم به صورت آموزش رایگان در اختیار علاقه مندان به یادگیری شیوه اجرای این نوع موارد خاص در کشور باشد

برای مشاهده ویدئوهایی که فعلا در سری نخست در بخش بازدید مجازی سایت آپلود نمودیم میتوانید به این بخش از سایت مراجعه بفرمایید.  تیمی مجهز به آخرین امکانات مستند سازی در محل موسسه 808 جهت آپدیت و به روز رسانی این بخش در نظر گرفته شده است تا این بخش به طور هفتگی آپدیت شود و ویدئو های آموزشی اجرایی جدید به ویدئوهای موجود اضافه شود:

www.civil808.com/gallery/videos

 

  

درباره نویسنده
عکس‌های Civil808-Admin

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • Comments

    سلام اگر کسی از سید مجتبی ضیاپور خبر داره به من خبر بده 20 سال دنبالشم تشکر
    عکس‌های 0000000000
    0000000000
    سلام بنا به ادب از ایشان اجازه گرفتم تا شمارشون را به شما بدهم: 09173060023
    عکس‌های Civil808-Admin
    Civil808-Admin
    سلام
    عکس‌های مهدی
    مهدی
    سلام
    عکس‌های 0000000000
    0000000000