تخفیف ها

اشتراک یکساله اکانت VIP در 808 با 50% تخفیف

با اشتراک یکساله اکانت VIP در 808 با 50% تخفیف ، یکسال پیش رو خودت رو امیدوارانه بساز

 

20% تخفیف همیشگی خرید از 808

در مدل جدید سیستم دعوت کاربران سایت 808 با دعوت از دوستانتان به ازای هر 5 نفری که برای عضویت در سایت دعوت میکنید (به شرط تکمیل پروفایل بودن این افراد) کد تخفیف یکبار مصرف 20% ای خدمتتان ایمیل و پیامک میگردد که از آن کد تخفیف برای خرید هر نوع محصول (به غیر از کتاب) و ثبت نام در هر نوع دوره ای از سایت استفاده بفرمایید.

آیا میدانستید بیش از 70% از محصولات سایت 808 قابلیت دانلود دارند؟ (در برابر کرونا از خود مراقبت کنید)

برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بدون نیاز به دریافت بسته پستی یا شرکت در کلاس حضوری میتوانید همه نوع آموزش مرتبط با صنعت ساختمان را در 808 پیدا کنید و به صورت دانلودی خریداری کنید

بورسیه تحصیلی 808 ویژه ایام کرونا : آموزش های آنلاین تماما رایگان ویژه دانشجویان

شامل کلیه دروس پایه مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران

از همین الان خودتونو برای ورود حرفه ای به بازار کار تو صنعت ساختمان آماده کنید

تخفیف ویژه شارژ از طریق اپ 808 پلاس در جشنواره هفته مهندس تا 9 اسفند

 در جشنواره هفته مهندس میتوانید حساب خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل 808 شارژ کنید و تا 30% شارژ هدیه دریافت کنید. 

 

دوره های آنلاین ترم زمستات موسسه 808 رونمایی شد (20% تخفیف ثبت نام فقط تا پایان 30 دی)

دوره های آنلاین ترم زمستان موسسه 808 شامل سه دوره زیر رونمایی شد، علاقه مندان به شرکت و استفاده از این دوره های آموزشی میتوانند هم اینک با مراجعه به صفحه ثبت نام آموزشگاه ضمن مشاهده اطلاعات مربوط به هر دوره در آن پیش ثبت نام یا ثبت نام نهایی را انجام دهند.

یادداشت 77: روز دانشجو مبارک ، 30% تخفیف ویژه کلیه محصولات سایت 808 تا پایان 18 آذر

برای استفاده از 30% تخفیف دانشجویی تا 18 آذرماه جهت ثبت نام تو هریک از دوره های آموزشی 808 و یا خرید هر نوع محتوای سایت میتوانید از این کد تخفیف استفاده بفرمایید: off808-30 بفرمایید. چنانچه در خرید با تخفیف به مشکل برخوردید با استفاده از شماره تماس های 021-88272694 و ایمیل saze808@gmail.com میتوانید با ما در ارتباط باشید.

یادداشت 71= لینک دانلود رایگان فیلم جلسات هفته اول دوره های آموزش آنلاین آمادگی آزمون (ورود به حرفه و دکتری)

ترم 12 دوره های آموزشی موسسه آموزشی مهندسی 808 به صورت آنلاین و در دو بخش دوره های آمادگی آزمون (ورود به حرفه-ارشد و دکتری) دوره های آموزش نرم افزاری-اجرایی تعریف گردید ، شروع دوره ها به طور رسمی از هفته دوم آبان ماه میباشد.

یادداشت 36: آگهی استخدام مدیر آموزشی برای گروه آموزشی 808

جهت تقویت فعالیت های آموزشی تولید محتوای وبسایت و نیز توسعه و راه اندازی سایر امکانات و خدمات آموزشی مهندسی 808 که به زودی رونمایی خواهد شد، گروه آموزشی 808 تصمیم دارد برای دوره جدید فعالیت آموزشی خود یک همکار به عنوان مدیر آموزشی استخدام کند لذا از علاقه مندان به همکاری درخواست میشود تا رزومه خود را تا حداکثر انتهای آذر ماه به آدرس ایمیل ما ارسال کنند.

 

اشتراک در RSS - تخفیف ها