نگاه عمران شماره 5 : (ویژه بهار و تابستان 93)

نگاه عمران شماره 5 : (ویژه بهار و تابستان 93)
  •  
  • نام اثر: نگاه عمران (مجله فصلنامه موسسه آموزشی مهندسی 808)
  • شماره 5 (ویژه بهار و تابستان 93 ، چکیده ای از برترین مصاحبه های سال های اخیر رادیو 808)
  • ناشر: موسسه آموزشی مهندسی 808
  • مدیر مسئول:  مجتبی اصغری سرخی
  •  

گروه انتشارت موسسه آموزشی – مهندسی 808 در این شماره با یک ویژه نامه منحصر بفرد در خدمت مهندسین ؛ دانشجویان و کلیه علاقه مندان رشته مهندسی عمران خواهد بود. گاهنامه بهار و تابستان 93 ؛ پنجمین شماره از سری نشریه‌های تخصصی مهندسی عمران از گروه آموزشی – پژوهشی 808 تقدیم حضور علاقه مندان در سراسر کشور میگردد.

این ویژه‌نامه اختصاص دارد به مصاحبه های رادیو 808 از آغاز تا کنون ؛ که از دیدگاه کاربران محترم 808 در این چند سال اخیر جزء برترین گفتگوهای اختصاصی رادیو 808 به شمار می آیند. هم اکنون نسخه الکترونیکی این ویژه‌نامه در دسترس علاقه مندان می‌باشد. این در حالی است که گروه انتشارت 808 تصمیم دارد ؛ به زودی این ویژه نامه را بصورت یک نشریه فیزیکی چاپ نموده و در تمامی مراکز علمی کشور اعم از دانشگاه ها ؛ کتابخانه ها ؛ پژوهشگاه ها ؛ موسسات آموزشی آزاد ؛ پارک‌های علم و فناوری و غیره . . . بصورت گسترده در سراسر کشور توزیع نماید.

همانگونه که همگان مطلع هستید از زمان افتتاح رادیو 808 تا کنون همواره تمامی شماره های رادیو 808 به رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و خواهد گرفت. در صورتیکه تولید و ضبط این گفتگوها و سپس ویرایش و ادیت آنها ؛ هزینه‌های قابل توجهی را  از بدو پیدایش رادیو 808 تا کنون به موسسه 808 تحمیل نموده و خواهد نمود. لذا موسسه 808 با امید به حمایت کاربران وفادارش که تا به امروز بزرگترین سرمایه 808 محسوب می‌گردند ؛ تصمیم دارد بخشی از هزینه‌های فوق را جبران نماید. این در حالی است که رادیو 808 جهت ادامه حیات خود به امکانات و ابزار فنی و تخصصی بیشتر و به روزتری نیاز خواهد داشت.

مطالعه آنلاین تمام این مجله به صورت رایگان است  اما جهت دانلود هزینه تهیه نسخه الکترونیکی این شماره ؛ مبلغ 10.000 تومان است که کاربران عزیز با پرداخت آن ؛ صرفاً حمایت خودشان را از فعالیت‌های مستمر موسسه 808 اعلام میدارند. امید است که ما را در ارائه این ویژه‌ نامه همچون سالهای پیش تا کنون ؛ حمایت کرده و ما را مورد لطف و عنایت خودتان قرار دهید. قابل ذکر است که موسسه آموزشی – مهندسی 808 هدفی جز ارتقاء کیفیت فعالیت‌های خود و همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی ؛ در سر نداشته و نخواهد داشت. در ادامه کلیه علاقه مندان را به مطالعه12 گفتگوی اختصاصی رادیو 808 با بزرگان مهندسی عمران در سراسر کشور و جهان ؛ دعوت می‌نماییم.

اساتید همکار در این شماره:

  

مهندس معین فر ، دکتر رمضانیانپور ، دکتر بهنیا ، دکتر نعیم ، دکتر تدین ، دکتر نجفی ، دکتر رونق ، دکتر بهنیا ، دکتر سروقدمقدم ، دکتر سعیدی ، دکتر مکنون، انجمن ایرانی مهندسان محاسب

 

مطالعه آنلاین مجله شماره 5

 

همکاران ما در برگردان صوت رادیو808 به متن:

مهندس علیرضا حسین پور ،  آرش بخشی پور ، عادل گودرزی ، الهام بخشیان ، کامبیز قویمی ، بهزاد بهزادی فرد ، آنسه قنبری

تصویر بردار:    سامان جعفری

ویراستار:      پویان فخاریان

صفحه آرا و طراح جلد :     سید سعید سرفرازی

جهت دانلود و مطالعه فصلنامه ویژه بهار و تابستان 93 ؛ تنها کافیست مبلغ 10000 تومان از اعتبار خود را صرف کنید

 

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

نوع فایل دریافتی :
اعتبار مورد نیاز : 10,000 تومان
با 10 درصد تخفیف برای کاربران VIP: 10,000 تومان
پرداخت 10,000 تومان و مشاهده محتوا
درباره نویسنده

مدیریت محتوای سایت

امیدواریم توانسته باشیم در سیستم کنونی آموزش مهندسی کشورمان با کمک همکارانمان در گروه آموزشی 808 تغییری ایجاد کنیم.در این راه میتوانید با حمایت و همکاریتان ما را دلگرم سازید.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه