اطلاعیه ها

اشتراک یکساله اکانت VIP در 808 با 50% تخفیف

با اشتراک یکساله اکانت VIP در 808 با 50% تخفیف ، یکسال پیش رو خودت رو امیدوارانه بساز

 

دانشجو روزت مبارک ، تا 40% تخفیف روز دانشجو فقط ۱۶ و ۱۷ آذر

به مناسبت روز دانشجو و به مدت محدود (فقط 24 ساعت) ، تا 40% تخفیف جهت برخورداری از محصولات آموزشی 808 برای کاربران وبسایت تدارک دیدیم به علاوه ارسال پستی و پیک برای کلیه سفارشاتی که در این 24 ساعت ثبت شود کاملا رایگان بر عهده موسسه 808 میباشد.

هم دانشگاهی خود را در 808 پیدا کنید! قابلیت جستجوی پیشرفته کاربران سایت

پروفایلتان را در وبسایت 808 تکمیل کنید و از مزایای بی شمار عضویت VIP در سایت به مدت یکماه رایگان برخوردار شوید +به علاوه امکان پیدا شدن سریعتر در جستجوی هم دانشگاهیانتان را هم فراهم خواهید کرد.

در روزهای قرنطینگی کتاب بخوانیم: ارسال سریع انواع کتب تخصصی عمران و معماری

 تو شرایط حال حاضر کشور به خاطر ویروس کرونا متاسفانه شاهدیم که مراکز فروشگاهی کتاب تا مدتی قادر به ارائه حضوری کتاب ها نیستند ، به همین منظور با توجه به نیاز جامعه تصمیم گرفتیم طرح ویژه ای بر روی وبسایت 808 پیاده کنیم تا علاقه مندان به کتاب خوانی در این روز های قرنطینگی بتوانند کتاب های مورد نیاز خود را سریعتر  و راحت تر دریافت بفرمایند. از این رو دسته بندی جدیدی در بخش سفارش آنلاین کتاب از فروشگاه سایت 808 با عنوان "کتب با قابلیت ارسال سریع" ایجاد نموده ایم که از این بخش قابل مشاهده میباشد:

به دانشگاه بر میگردیم: تا %۴۰ تخفیف محصولات آموزشی

در وبسایت 808، شبکه اجتماعی مهندسین فارسی زبان صنعت ساختمان پروفایل بسازید و با همکاران خود در ارتباط باشید

سفارش آنلاین انواع نرم افزار های عمران و معماری ایران و سراسر جهان

سفارش آنلاین انواع نرم افزار های عمران  و معماری ایران و سراسر جهان در سایت 808 ، برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

عید سعید فطر مبارک! فروش ویژه محصولات 808 به مناسبت عید فطر

قبول اطلاع رسانی رایگان رويدادهای علمی آموزشی شما در 808، شبکه اجتماعی مهندسین صنعت ساختمان

 وبسایت ۸۰۸ با رنک اول در بین سایت های عمرانی و معماری کشور آماده پذیرش اخبار مربوط به رویداد های علمی آموزشی ارگان های دولتی و خصوصی کشور در حوزه عمران و معماری است. در این راستا علاقه مندان می توانند برای درج رایگان اخبار رویداد های خود در تقویم آموزشی مندرج در سایت با ما تماس بگیرند.

با دلار 25 هزار تومانی، ارزونتر از همیشه آموزش ببینید!

قابل توجه دانشجویان و مهندسان عمران و معماری ساکن خارج از کشور:

از هر کجای دنیا با دلار 25 هزار تومانی، ارزونتر از همیشه از فیلم آموزشی و دوره های آنلاین 808 استفاده بفرمایید

با همکاران خود در سایت 808 عید دیدنی کنید!

با ارسال پیغام  به سایر کاربران سایت به شکلدهی ارتباطات حرفه ای خود در صنعت ساختمان کمک کنید

کارخانه استارتاپ 808 با ظرفیت محدود آماده همکاری با استارتاپ های صنعت ساختمان

در شرایط کنونی اقتصاد کشور با کوچک تر شدن کیک اقتصاد دو راه پیش روی استارتاپ ها در هر صنعت جهت بقا باقی میماند یا جذب سرمایه نقدینگی سرگردان جامعه و تزریق آن به سوی استارتاپ ها (در این خصوص در این یادداشت مفصل توضیح دادم) و دیگری همکاری و یا ادغام فعالیت های استارتاپ ها با یکدیگر و به نوعی بزرگ تر کردن کیک موجود اقتصاد در این صنعت. ما در 808 معتقدیم که در حال حاضر هر نوع تغییر فرهنگی بزرگی در این صنعت نیازمند اتحاد وسیعی از دانش، تجربه و ارتباطات فعالین وب در شاخه های مختلف صنعت ساختمان میباشد از این رو طبق مسئولیت اجتماعی که برای خود در ماموریت و چشم انداز 808 تعریف کردیم وظیفه خود میدانیم در این شرایط پیشنهاد اشتراک برخی از امکانات کنونی 808 را که میتواند قابلیت رشد سایر استارتاپ های فعال صنعت ساختمان را نیز به همراه داشته باشد را در اینجا با شما مطرح کنیم:

فروشنده شو! فروش کالا های تخصصی صنعت ساختمان در فروشگاه بزرگ 808

فروشنده شو! فروش کالا های تخصصی صنعت ساختمان در فروشگاه بزرگ 808 (فیلم آموزشی- نرم افزار ، ابزار مهندسی-کتاب و مجلات) با 808 به کسب و کار اینترنتی خود رونق دهید با هم رشد کنیم!

اطلاعیه استخدام تمام وقت نیروهای برنامه نویس حرفه ای در مجموعه وبسایت های 808

موسسه 808 جهت تکمیل تیم فنی خود برای پیاده سازی بخش های باقیمانده از پروژه های در حال انجام داخلی و خارجی 808 در جستجوی نیروهای برنامه نویس حرفه ای میگردد که به صورت تمام وقت به تیم برنامه نویسی فعلی 5 نفره مجموعه وبسایت های 808 بپیوندد. اطلاعات بیشتر از شرایط موقعیت شغلی به همراه شرح بیشتر از کار های مورد نیاز در این صفحه از وبسایت آمده است:

ادغام بخش فروش کتاب و ایبوک وبسایت 808 و اپ رایان بوک

اولین مرج استارتاپ های تخصصی حوزه صنعت ساختمان:

 رایان بوک ، محصول مشترک رایان سازه و 808 شبکه احتماعی مهندسین، بزرگترین فروشگاه آنلاین هر نوع کتاب دیجیتال و چاپی تخصصی عمران و معماری

تخفیف 20% شارژ هدیه شرایط بحرانی اقتصاد کشور تا ۳۱ تیر

به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در کشور جهت کمک به مخاطبان عمران و معماری برای استفاده از محتویات آموزشی رشته خود بر آن شدیم که 20% تخفیف شارژ هدیه تا ۳۱ تیر در نظر بگیریم.

 

20% تخفیف همیشگی خرید از 808

در مدل جدید سیستم دعوت کاربران سایت 808 با دعوت از دوستانتان به ازای هر 5 نفری که برای عضویت در سایت دعوت میکنید (به شرط تکمیل پروفایل بودن این افراد) کد تخفیف یکبار مصرف 20% ای خدمتتان ایمیل و پیامک میگردد که از آن کد تخفیف برای خرید هر نوع محصول (به غیر از کتاب) و ثبت نام در هر نوع دوره ای از سایت استفاده بفرمایید.

گپ و گفت در 808: دورهمی متفاوت آموزشی همراه با اساتید عمران و معماری کشور

در روز و ساعات مشخص در 808 آنلاین شوید و سوالات خود را از اساتید مشاور در ارتباط با موضوعات تخصصی به رایگان بپرسید و راهنمایی بگیرید

یادداشت تحلیلی: ادغام استارتاپ های تخصصی صنعت ساختمان، چالش ها و فرصت ها

- لزوم تعیین استراتژی خروج برای استارتاپ ها در بحران های اقتصادی

- آینده وبسایت ها و اپلیکیشن های فعال در صنعت ساختمان کشور در پسا کرونا

- نقش استارتاپ ها در قبال هم جهت کمک به عبور از بحران پیش رو

صفحه‌ها

اشتراک در RSS - اطلاعیه ها