قرار دادن مدل های ساختمانی شما در وب سایت به صورت رایگان با revizto-اختصاصی 808

20 مرداد 1394 - 12:28
قرار دادن مدل های ساختمانی شما در وب سایت به صورت رایگان با revizto-اختصاصی 808

در چندین سال پیش،سرمایه گذاران جسور در زمینه 3D به طور حقیقی هیجان زده شدند و گروهی از شرکت ها با نام های غیر رایج مثل sunglass.io ، To3D و Revizto در این حیطه سرمایه گذاری کردند.اغلب آن ها سرمایه های زیادی را شرکت دادند یا از تجارت خارج شدندو یا توسط شرکت های بزرگتر خریداری شدند.
Vizerra برای سوپرایز کردن ما نه تنها برای باقی ماندن بلکه برای رشد کردن اداره می شود به طور مثال هفته گذشته این شرکت نسخه 3.5 Revizto را منتشر کرد. نسخه اولیه از این نرم افزار تنها نمایش داده شد و مدل های رویت را هدایت کرد.اما در حال حاضر این برنامه در فایل های اتوکد، FBX، IFC، Navisworksو SketchUp بکار برده می شود و می تواند این فایل ها را به فایل های کم حجم تر برای مشاهده بر روی ویندوز ، دستگاه های اندروید ،مرورگر های وب ، OS Xو Ios تبدیل کند.
هنگامی که در این فرمت قرار داریم ،Revizto کنترل های فراوان تری را نسبت به مدل های 3D فراهم میکند،به طور مثال می توان نور را ویرایش کرد،بهینه سازی شبکه ( معمولا برای مدلسازی زمین استفاده می شود)،ایجاد اندازه گیری،ویرایش داده های اشیا، ایجاد بخش های برش و...
Revizto از ابتدا برای همکاری توسط برنامه نویسان باهوش روسی برنامه ریزی شده بود: می توان تعدادی از کاربران در حال اجرا این نرم افزار را در مرورگر های وب(و دیگر سیستم عامل های پشتیبانی شده ) و بحث در مورد یک مدل یکسان را مشاهده نمود که این مسئله منحصرا هنگامی جالب شد که Revizto و مدل های 3D از 6 منبع به یک مدل بزرگ ترکیب شدند.
در ورژن 3.5 از این نرم افزارچه چیزی جدید می باشد؟
این نرم افزار با همکاری صفحه های 2D (تنها وارد شده از رویت) و عملکرد بهتر از ادغام مدل های 3D که "scene" نامیده می شوندبهبود بخشیده شد .این نسخه جدید به شما اجازه می دهد یک مدل 3D را به SCENE موجود، بعد از اعمال تغییرات بدون نیاز به ادغام تمامی مدل ها وارد کنید.
همچنین چیزی که در این نرم افزار جدید است هزینه آن می باشد به طوری که در اواخر ماه ژوئیه در سال 2015 ساختار قیمت گذاری جدید آغاز شد.Revizto Editor رایگان شد، Revizto Viewer نیز از ابتدا به طور رایگان بوده و تنها زمینه ای از این نرم افزار که قیمت جدید برای آن در نظر گرفته شد Revizto Workspace می باشد.
بسیاری از دیگر شرکت ها به صورت مجزا شروع به انجام 3D CAD بر روی وب شدند چونکه این امکان از طریق مرورگر جدید نیز وجود دارد آنها لزوما برای کاری که انجام می دادند به بازار نیاز نداشتند، به این دلیل که یک تیم فروش عالی از ابتدای کار در اختیار داشتند و خدمات مفید که مشتریان دقیقا می خواهند را فراهم کردند.
به هر حال Revizto Editor در حال حاضر رایگان بوده و این برای معماران،مهندسان و طراحان برای بررسی کردن بسیار ارزشمند می باشد.

ترجمه شده توسط تیم خبری 808

منبع:+

  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .
  • در دانشنامه 808 بیشتر بخوانید ...

    هر آنچه در رابطه با یک موضوع تخصصی می خواهید ( فیلم، عکس، مقاله، اخبار و ... )، فقط در یک صفحه

    صفحه اصلی دانشنامه