مقاله تحلیلی:۲۰ مورد از حیرت‌انگیزترین سازه‌های چوبی جهان

مقاله تحلیلی:۲۰ مورد از حیرت‌انگیزترین سازه‌های چوبی جهان

یکی از طرح‌های پیشنهادی برای لندن، پیاده کردن یک آسمان‌خراش چوبی بلند است که به دومین سازه بلند شهر تبدیل خواهد شد. هم‌زمان، بسیاری از مهندسان نیز این مصالح سازه‌ای قدیمی را مجدداً مدنظر قرار داده‌اند. در ادامه با مهیج‌ترین، باشکوه‌ترین و حیرت‌آورترین سازه‌های چوبی، از گذشته تا حال آشنا خواهید شد.

معادن Kennecott، واقع در آلاسکا

مشکل تأمین مس درگذشته یکی از دغدغه‌های اصلی در شهر صنعتی Kennecott واقع در آلاسکا به شمار می‌رفت. بین سال‌های ۱۹۱۱ تا ۱۹۳۸ تعداد ۵ معدن به‌منظور استخراج سنگ معدن مس در نزدیکی Kennecott و McCarthy حفر شد. در دوران غنا، این دو شهر مملو از معادن، اردوگاه‌ها و تعداد زیادی - به‌اصطلاح - فعالیت‌های فوق‌برنامه توسط کارگران آن دسته از معادنی که نیاز به سازه‌های لازم داشتند، شدند. یکی از بزرگ‌ترین سازه‌هایی که در آن زمان ساخته شد مربوط به یک ساختمان تقریباً ۱۴ طبقه چوبی در مرکز شهر Kennecott می‌شد. این ساز فرسوده که به‌سختی سر پا است، امروزه به‌طور کامل متروک‌شده و به‌عنوان یک نماد تاریخی ملی توسط مرکز نگهداری و باغ ملی Elias در Wrangell- St. تحت محافظت قرار دارد...

 

 

دریافت فایل کامل مقاله:

the_20_most_impressive_wooden_structures_in_the_world_.pdf

 

 

 

 

منبع :+

ترجمه شده توسط تیم خبری 808  

اگر دوست دارید به تیم خبری 808 بپیوندید، با ما تماس بگیرید.

فایل
درباره نویسنده
عکس‌های یلدا رحمتی

یلدا رحمتی

تحصیلات کارشناسی را در رشته عمران در دانشگاه صنعتی امیر کبیر گذرانده و مدرک کارشناسی ارشد را در گرایش مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه صنعتی شریف اخذ نموده ام. برای ادامه تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده ام.
  • برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .